Nowy prezes Public Relations Global Network

przez | 08/05/2010

Public Relations Global Network (PRGN), międzynarodowa sieć 40 niezależnych firm, ogłosiła wybór nowego prezesa. Została nim Patricia Pérez z agencji VPE Public Relations z Los Angeles, która zastąpiła José Luiz Schiavoni’ego z São Paulo.

„Jestem zaszczycona, że będę mogła przewodniczyć tej prestiżowej organizacji” – mówi Patricia Pérez – „W dzisiejszym świecie, w którym przepływ informacji jest natychmiastowy, a granice między kulturami zacierają się, umiejętność dzielenia się wiedzą i zasobami stanowi olbrzymią korzyść dla klientów. Bardzo cieszy mnie fakt, że mogę uczestniczyć w procesie wymiany myśli, poglądów i doświadczeń w sieci PRGN, która w ten sposób rozwija się i wyznacza nowe trendy w branży PR”.

Agencja VPE Public Relations należy do PRGN od 1993 roku. Jest jedną z największych amerykańskich firm latynoskich, odpowiadającą na potrzeby przedsiębiorstw, instytucji rządowych oraz organizacji non-profit, nieustannie dążącą do rozwoju rynku zarówno latynoamerykańskiego, jak i międzynarodowego. Jako dyrektor VPE, Patricia Pérez nadzorowała działania marketingu społecznego, m.in. w zakresie edukacji społecznej i kampanii społecznych.

Klienci VPE to m.in. McDonald’s, Disneyland, Nestlé, First 5 LA, The California Wellness Foundation.

Na swoim ostatnim zgromadzeniu w Brukseli PRGN wybrało również prezesa elekta, którym została Francine Robbens, partner i konsultant w brukselskim Public Relations Partners.

Francine Robbens ma ogromne doświadczenie w obszarze media relations i zarządzania kryzysem w firmach z branży telekomunikacyjnej, zdrowotnej i life style; koordynowała wiele projektów ogólnoeuropejskich, jak również wprowadzała w życie międzynarodowe strategie na rynkach Belgii i krajów Beneluxu. Obecnie zasiada w komisji PRGN.