Ruszyła polska strona internetowa marki Hennessy

przez | 07/05/2010

6 maja został uruchomiony polski serwis internetowy marki Hennessy, koniaku numer 1 na świecie. Dzięki temu miłośnicy marki będą mieli stały dostęp do informacji o produktach, sposobach powstawania tego luksusowego koniaku, historii marki oraz wszelkich ekskluzywnych wydarzeniach wspieranych przez Hennessy w Polsce i na całym świecie.

Serwis uruchomiony jest pod globalnym adresem www.hennessy.com, w zakładce Polska.

„Koniak jest bardzo dynamicznie rozwijającą się kategorią na całym świecie, do której coraz częściej sięgają młodsi konsumenci. Dzięki stronie internetowej chcemy pokazać bardziej współczesne oblicze Hennessy. Konsumenci znajdą tam informacje zarówno o historii marki, jak i o lokalnych i globalnych wydarzeniach, takich jak cykl muzycznych imprez „Hennessy Artistry”. Dodatkowo na stronie można zapoznać się z propozycjami nowych koktajli Hennessy” – mówi Joanna Nowakowska, Brand Manager Moët Hennessy Polska.

Uruchomienie polskiej strony internetowej jest elementem nowej strategii marki w tym regionie na 2010 rok. Adaptacją polskiej strony zajęła się agencja interaktywna Byss.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.