Rumunia trzecim europejskim oddziałem sieci behavia

przez | 05/05/2010

Behavia współpracuje w Rumunii ze 150 witrynami o łącznym zasięgu 8,1 mln internautów miesięcznie. W ofercie sieci znalazły się m.in. strony HotNews.ro, Eva.ro, Cinemagia.ro, Autovit.ro, Softpedia.ro, czy działającą także w polskiej wersji językowej Hi5.ro. Osobą kierującą rumuńskim oddziałem sieci został Marius Sutu, pracujący dotychczas w agencji reklamowej Adshop.ro.

„Do rozszerzenia działalności na nowe rynki skłania nas sukces, jakim okazuje się naszą oferta w krajach, w których jesteśmy obecni” – mówi Grzegorz Sławatyński kierujący behavią w Polsce. „Reklama behawioralna umożliwia wykorzystanie odsłon witryny w sposób bardziej efektywny, niż w przypadku kampanii CPM, nic więc dziwnego, iż jest już narzędziem powszechnie wykorzystywanym przez marketerów z różnych branży. Rocznie realizujemy kilkaset akcji m.in. dla takich marek, jak PZU, Motorola, Renault, Volvo, Tchibo, Ikea, HP, Hochland, czy Spomlek” – dodaje Grzegorz Sławatyński.

Polski oddział sieci behavia rozpoczął działalność w grudniu 2008 roku. Czeskie biuro otworzono cztery miesiące temu. W Rumunii behavia jest jedynym podmiotem oferującym reklamę behawioralną. Wszystkie oddziały sieci wykorzystują technologię niemieckiej firmy nugg.ad.

„Bardzo nas cieszy, że kilkuletnia już współpraca naszej firmy z siecią behavia przekłada się na wymierne korzyści zarówno dla reklamodawców, jak i wydawców i ten model współpracy jest z sukcesem powielany w kolejnych krajach. Obecnie można śmiało powiedzieć, że behavia jest największą siecią reklamy internetowej typu Audience Network w całej Europie. Jesteśmy pewni, że nie pozostawi to obojętnym dużych pan-europejskich reklamodawców” – mówi Tomasz Teodorczyk, nugg.ad Sales Director CEE.

Reklama behawioralna emitowana jest wyłącznie internautom o wskazanym profilu behawioralnym, niezależnie od witryny, na której aktualnie przebywają. W ofercie sieci behavia znajduje się 17 profili, na które można targetować przekaz – m.in. Domowi styliści, Podróżnicy, Gadżeciarze czy Business woman.

źródło/autor: Behavia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.