Ambra powierza całościowy budżet Piccolo agencji OS3

przez | 05/05/2010

Agencja interaktywna OS3 multimedia zdobyła budżet marki Piccolo z portfolio Ambra. Do przetargu zaproszono 3 agencje, zwycięskiej powierzono całościową obsługę marki online i offline.

Agencja OS3 zaproponowała długofalową strategię obecności Piccolo w Sieci oraz komunikację 360. W ramach swoich kompetencji OS3 będzie odpowiadać m.in za stworzenie serwisu internetowego, łączącego elementy zabawy i rozrywki dla dzieci z serwisem produktowym, przygotowanie gier czy koncepcję konkursu dla najmłodszych. W szerszej perspektywie przewidziane jest uzupełnienie działań o media społecznościowe.

Na każdym etapie współpracy OS3 będzie również świadczyć usługi strategicznego doradztwa w zakresie biznesowego wykorzystania obecności marki w Internecie.

– Dziecko to bardzo specyficzny i wymagający odbiorca. Tym bardziej cieszy nas zaufanie Klienta, który zdecydował się powierzyć nam odpowiedzialne zadanie, jakim jest sformułowanie strategii długofalowej komunikacji z młodym konsumentem. Jak zawsze, oparliśmy ją o szereg innowacyjnych narzędzi, wychodzących daleko poza przeglądarkę – mówi Marcin Maj, dyr. zarządzający OS3.

źródło/autor: OS3 multimedia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.