Nowa agencja PR

przez | 04/05/2010

6 maja oficjalnie rusza nowa agencja Public Relations. Tworzą ją byli dziennikarze biznesowi – Tomasz Kamyk i Adam Bodziak, którzy ostatnio współtworzyli magazyn „Marketing & more”.

Kamyk i Bodziak zapewniają, że ich pomysł na komunikację będzie się opierał na świeżym podejściu do PR-u. – Oferujemy klientom wartość dodaną, dotychczas w nikłym stopniu obecną w praktyce polskiej branży. Bazuje ona na założeniu, że również w PR smak ma znaczenie – wyjaśnia Bodziak. Zgodnie z misją agencji komunikacyjny produkt podobnie jak wyszukane danie musi być stworzony na bazie wielu składników połączonych w odpowiednich proporcjach. – Tak by PR-owy deser ostatecznie nie był przesłodzony – podsumowuje Bodziak

Właściciele nowej firmy za swoje główne atuty uważają oparte na kilkunastoletniej pracy w dziennikarstwie wyczucie tego czego oczekują media, nieszablonowe podejście do komunikacji, fachową wiedzę z zakresu marketingu oraz znajomość specyfiki wielu branż.

Agencja przeprowadziła już kilka projektów dla swoich klientów. Obecnie prowadzi zaawansowane rozmowy dotyczące obsługi medialnej z kolejnymi firmami.

– Dotychczasowe spotkania utwiedzają nas w przekonaniu, że nasza koncepcja jest właściwa. Oferowana przez nas wartość dodana, w opinii klientów, przekłada sie na wzrost rozpoznawalności ich marek i pomaga rozwijać także początkujące biznesy – mówi Kamyk.

Nazwa agencji zostanie ujawniona 6 maja. Tego dnia również ruszy strona internetowa firmy Kamyka i Bodziaka, na której znajdą się informacje na temat filozofii, misji i klientów agencji.

Tomasz Kamyk, Wieloletni dziennikarz biznesowy, specjalizujący się w tematyce marketingowej. Pracował m. in. dla “Media i Marketing Polska”, “Brief”, “Harvard Business Review Polska”, “Dziennik. Polska, Europa, Świat”. Twórca koncepcji, redaktor naczelny i kierownik projektu miesięcznika “Marketing & more”.

Adam Bodziak. Jako dziennikarz pracował m. in. dla „Gazety Wyborczej Lublin“, „Dziennika. Polska, Europa, Świat“, „Wprost“, „Życia Warszawy“. Współtworzył miesięcznik „Marketing & more“ i był w nim redaktorem prowadzącym. W dziennikarstwie biznesowym specjalizował się w tematyce mediów, reklamy i PR

źródło/autor: Taste Matters

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.