Magnum Gold?! Pokusa na wagę złota

przez | 04/05/2010

Benicio Del Toro – zdobywca Oscara i Złotego Globu, wystąpi w kampanii Magnum Gold?! – pierwszych na świecie złotych lodów na patyku, która będzie realizowana w kilkunastu krajach Europy, Azji, Australii i Ameryki. Jej polska wersja rozpocznie się w połowie maja wraz z telewizyjną i kinową premierą nowego spotu reklamowego – „Magnum Gold?! Pokusa na wagę złota!”, w którym główną rolę gra właśnie Benicio Del Toro. Oprócz sal kinowych i telewizji kampania obecna będzie również w Internecie.

Niecodzienna reklama utrzymana jest w konwencji zwiastuna hollywoodzkiego filmu akcji. Benicio Del Toro wraz ze swoją piękną wspólniczką (w tej roli Caroline de Souza Correa) dokonują napadu na bank, w którym łupem jest 75 milionów sztab złota. Po rabunku rozpoczyna się widowiskowy pościg za złodziejami, podczas gdy oni rozkoszują się rozpływającą się w ustach złotą przyjemnością…

Reżyserem reklamy jest Bryan Singer, amerykański reżyser i producent takich hitów filmowych jak: Podejrzani, X-Men, Superman: Powrót oraz bijącego rekordy popularności serialu telewizyjnego Dr House. Portfolio twórcy jest gwarancją, że nowy spot reklamowy Magnum nie będzie w niczym odbiegał od hollywoodzkiej super produkcji. Pomysłodawcą nowej kampanii reklamowej Magnum jest nowojorska LOLA Advertising Agency.

Polscy wielbiciele Magnum będą mieli okazję podziwiać Benicio Del Toro i jego wspólniczkę w dwóch wersjach spotu: 30 sekundowym „Launch” i 15 sekundowym „Chase”. Reklamy będą emitowane od połowy maja do połowy czerwca w największych stacjach telewizyjnych. W kinach spot będzie można zobaczyć od połowy maja do końca czerwca w sieci Cinema City.

W czerwcu ruszy natomiast strona internetowa www.magnum-gold.pl zaprojektowana specjalnie na potrzeby kampanii, na której będzie można wygrać… prawdziwe sztaby złota!

„Rok 2010 jest zupełnie wyjątkowy dla marki Magnum. Wprowadzamy na rynek nowy, jedyny w swoim rodzaju produkt jakim jest Magnum Gold?! i współpracujemy z wiodącym hollywoodzkim aktorem.” – mówi Marek Kopyto – Dyrektor Generalny marki Algida w Polsce.

Można wskazać na wiele podobieństw między Magnum Gold?! a sztabą złota – oba skarby są błyszczące, zimne i wysoce pożądane. Ale Magnum Gold?! ma jedną przewagę – niepowtarzalny, uwodzicielski smak złocistej, mlecznej czekolady i waniliowo-karmelowego wnętrza, który gwarantuje niezapomnianą chwilę przyjemności.

Magnum Gold?! jest dostępny na polskim rynku od 8 marca. Sugerowana cena detaliczna to 4 zł.