KFC pokazuje łagodne oblicze

przez | 04/05/2010

Restauracje KFC wprowadzają do oferty nową propozycję – łagodną przekąskę GOLDEN BITES. Ofercie promocyjnej towarzyszy produktowa landing page i materiały POS autorstwa FireFly Creation oraz telewizyjna kampania reklamowa przygotowana przez Red8 Communications Group.

„Przekąski i niewielkie posiłki, to pozycje, które zawsze cieszą się w naszych restauracjach dużym powodzeniem”, mówi Anna Bednarska, Marketing Manager KFC. „GOLDEN BITES – łagodne, delikatne i soczyste kawałki fileta z kurczaka, stanowić będą świetne uzupełnienie dotychczas oferowanych przekąsek w pikantnej panierce. Sądzę, że przypadną do gustu wszystkim tym, którzy szczególnie cenią sobie łagodne smaki. Mam nadzieję, że szybko przekonają się, że – tak jak pokazujemy w naszym spocie – mimo niewielkiego rozmiaru, GOLDEN BITES mogą być źródłem naprawdę niemałej przyjemności!”.

Promocja trwa od 27 kwietnia do 7 czerwca br. Landing page produktowa dostępna jest pod adresem www.goldenbites.kfc.pl. Telewizyjna kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie oferty GOLDEN BITES prowadzona jest na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych takich jak: Polsat, Polsat2, TVN, TVN7, TV4, AT Media, MTV, Viva, VH1, 4FunTV i Discovery. Działania PR prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.

źródło/autor: FireFly Creation