II Forum Marketingu Zintegrowanego zakończone

przez | 04/05/2010

Największe doroczne spotkanie polskiej branży marketingu bezpośredniego – II Forum Marketingu Zintegrowanego przyniosło potwierdzenie, że wielopłaszczyznowa forma komunikacji marketingowej jest bardzo istotna. Prelekcje potwierdziły, że zarówno „stare media” jak i te, które w ciągu ostatniej dekady ujawniły swój potencjał muszą być wykorzystywane, według ekspertów, równolegle do działań promocyjnych. Impreza organizowana była przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) oraz firmę Informedia.

II Forum Marketingu Zintegrowanego odbyło się w dniach 27-28 maja w hotelu Victoria w Warszawie.

Wśród ważnych aspektów poruszanych na forum uczestnicy wymieniali zaangażowanie mediów społecznościowych w świat marki. Coraz większą popularnością wśród marketingowców cieszą się: blogi, fora, fan page itp.

Wśród wielu doskonałych prelegentów znaleźli się m.in.: Jessica Space, v-ce Preses ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej; Maher Eldaly, dyr. regionalny Coca-Cola Srevices Poland; Aleksander Śmigielski dyr. planowania mediów Unilever Polska; Hubert Łącki – dyr. strategiczny agencji MarketShare, Krzysztof Dębowski – dyr. zarządzający SARE.

Gościem specjalnym II Forum był Andrzej Lewiński – z-ca Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

Organizatorzy zapowiadają, że III Forum Marketingu zintegrowanego odbędzie się za rok w Warszawie.

źródło/autor: SMB