Ekologiczny konkurs outdoorowy

przez | 04/05/2010

Firma reklamy zewnętrznej zaprasza wszystkie utalentowane plastycznie osoby do udziału w konkursie „Jak logicznie przekonać do ekologii”. Do 20 maja na adres ekoplakat@cityboard.pl można nadsyłać projekty plakatów oudoorowych przekonujących do ekologicznych rozwiązań. Trzy nagrodzone projekty wybierze jury, któremu przewodniczy prof. dr hab. Andrzej Falkowski, Kierownik Katedry Psychologii Marketingu w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.

Nagrodą w konkursie jest miesięczna ekspozycja zwycięskich prac na wielkoformatowych nośnikach Cityboard Media w wybranych przez laureatów miastach. Szczegóły dotyczące formatu i układu prac są zawarte w Regulaminie.

Konkurs jest jednym z elementów kampanii promującej ekoplakat™ – nowatorskie na polskim rynku reklamy zewnętrznej podłoże do druku. Jest ono proekologiczne – wykonany z jednego elementu plakat montuje się bez użycia kleju i wody, można go w 100% przetworzyć.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.