Anna Green nowym szefem produkcji Grey Group

przez | 04/05/2010

Od początku maja 2010 nowym szefem producentów Grey Group została Anna Green, która dołączyła do struktur Grupy jako RTV Production Director. Anna będzie zarządzać procesami produkcji radiowej i telewizyjnej na rzecz kampanii wszystkich spółek wchodzących w skład Grey Group.

„Swoje przejście do Grey Group traktuję w kategoriach powrotu, bo wcześniej pracowałam w Testardo z Pawłem Niezgodą, Rafałem Baranem i wieloma kluczowymi osobami Grupy. – mówi Anna Green. – Będę odpowiadać za wszystkie aspekty produkcji radiowo – telewizyjnej spółek Grey Group. Agencja jest w trakcie zmian, ja mam nadzieję i wierzę, że przejęcie przeze mnie zarządzania działem produkcji okaże się pozytywną decyzją zarówno dla agencji jak i jej klientów. W pracy stawiam po prostu na pracę, lojalność i zdrowy rozsądek.”

Rafał Baran, CEO, Grey Group dodaje: „Anię znam już bardzo długo, jeszcze ze studiów w Łodzi. Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że współpraca z nią była jedną z najlepszych moich decyzji zawodowych. Jestem przekonany, że jej energia, doświadczenie i znajomość rynku przełożą się już wkrótce na wyniki Grupy.”

Anna posiada duże doświadczenie z różnych obszarów komunikacji marketingowej. Z reklamą związana jest od 1995 roku. Karierę rozpoczynała w agencji United Public Relations. W trakcie swojej dotychczasowej kariery zawodowej zetknęła się także z zespołem, tworzącym obecny rdzeń Grey Group, gdyż przez 6 lat pracowała w agencji Testardo, zajmując kolejno stanowiska Key Account Manager oraz Group Account Director. Po odejściu z Testardo była producentem i New Business Directorem w studiach takich jak Film It Studio czy Cut Cut. Anna Green jest absolwentką Wydziału Mediów i Kultury Audiowizualnej Uniwersytetu Łódzkiego (specjalizacja: filmoznawstwo). Jej pasją od dziecka było kino, więc produkcją filmową zajmuje się nie tylko zawodowo, ale i z zamiłowania.