Anna Green nowym szefem produkcji Grey Group

Od początku maja 2010 nowym szefem producentów Grey Group została Anna Green, która dołączyła do struktur Grupy jako RTV Production Director. Anna będzie zarządzać procesami produkcji radiowej i telewizyjnej na rzecz kampanii wszystkich spółek wchodzących w skład Grey Group.

„Swoje przejście do Grey Group traktuję w kategoriach powrotu, bo wcześniej pracowałam w Testardo z Pawłem Niezgodą, Rafałem Baranem i wieloma kluczowymi osobami Grupy. – mówi Anna Green. – Będę odpowiadać za wszystkie aspekty produkcji radiowo – telewizyjnej spółek Grey Group. Agencja jest w trakcie zmian, ja mam nadzieję i wierzę, że przejęcie przeze mnie zarządzania działem produkcji okaże się pozytywną decyzją zarówno dla agencji jak i jej klientów. W pracy stawiam po prostu na pracę, lojalność i zdrowy rozsądek.”

Rafał Baran, CEO, Grey Group dodaje: „Anię znam już bardzo długo, jeszcze ze studiów w Łodzi. Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że współpraca z nią była jedną z najlepszych moich decyzji zawodowych. Jestem przekonany, że jej energia, doświadczenie i znajomość rynku przełożą się już wkrótce na wyniki Grupy.”

Anna posiada duże doświadczenie z różnych obszarów komunikacji marketingowej. Z reklamą związana jest od 1995 roku. Karierę rozpoczynała w agencji United Public Relations. W trakcie swojej dotychczasowej kariery zawodowej zetknęła się także z zespołem, tworzącym obecny rdzeń Grey Group, gdyż przez 6 lat pracowała w agencji Testardo, zajmując kolejno stanowiska Key Account Manager oraz Group Account Director. Po odejściu z Testardo była producentem i New Business Directorem w studiach takich jak Film It Studio czy Cut Cut. Anna Green jest absolwentką Wydziału Mediów i Kultury Audiowizualnej Uniwersytetu Łódzkiego (specjalizacja: filmoznawstwo). Jej pasją od dziecka było kino, więc produkcją filmową zajmuje się nie tylko zawodowo, ale i z zamiłowania.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu