Szyc klika z AXE! Dziś premiera na You Tube

Właśnie rusza najnowsza kampania marki AXE – „Klikasz?”. Już dziś (29 kwietnia br.) odbędzie się premiera spotu reklamowego na oficjalnym kanale AXE, na YouTube. Twarzą marki Axe i ambasadorem klikania w Polsce zostanie Borys Szyc. Jednocześnie 20 000 Klikerów – nowy gadżet Axe! – trafi w ręce najszybszych fanów za pośrednictwem Facebook’a.

Nie jest tajemnicą, że faceci od zawsze rywalizowali o kobiety. Idea nowej kampanii Axe opiera się właśnie na tej prostej obserwacji. Kampania Axe inspiruje do… „klikania”! Czyli kolekcjonowania kobiecych figlarnych spojrzeń, zalotnych gestów czy dwuznacznych uśmiechów. Nieodłącznym elementem tej rywalizacji staje się nowy gadżet AXE – Kliker – pozwalający zarejestrować wszystkie te sygnały, którymi kobiety obdarowują facetów.

Twarzą nowej kampanii AXE w Polsce został Borys Szyc. „Borys wybrany został na ambasadora marki oraz klikania ze względu na swój charakter i osobowość, które idealnie korespondują w koncepcie z Axe.” – mówi Tycjan Lewandowski, Brand Manager AXE.

W finalnej części kampanii, konsumenci będą mogli zmierzyć się z Borysem Szycem w pojedynku na Kliknięcia – a każdy Klik będzie dowodem tego, że udało im się zainteresować kobiety swoją osobą… Wszystko oczywiście z lekką pomocą Axe.

Premiera kampanii nastąpi 29 kwietnia br. na oficjalnym kanale AXE portalu YouTube.
http://www.youtube.com/watch?v=uBbFbFNTIlE

Launch kampanii w innych mediach zaplanowany jest na 1 maja br. Jednocześnie na profilu „Klikasz?” portalu Facebook do wygrania będzie 20 000 Klikerów dla najszybszych fanów.
http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/KLIKASZ/114486218570490?v=wall&ref=search

Kreacją i adaptacją kampanii zajęła się agencja Red8. Za planowanie mediów odpowiada dom Media Direction OMD. Kampania będzie prowadzona przez maj i czerwiec.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu