Najnowsza kampania reklamowa piwa Carlsberg zrealizowana przez Grupę Saatchi & Saatchi

„A Ty za kim jesteś?” – pod takim hasłem w kwietniu br. rozpoczyna się kampania reklamowa marki Carlsberg, zrealizowana lokalnie przez Grupę Saatchi & Saatchi. Idea kampanii nawiązuje bezpośrednio do sytuacji kojarzących się z wydarzeniami futbolowymi. W ramach kampanii przygotowano 3 spoty telewizyjne 15”, promocję konsumencką oraz aktywności w Internecie.

Grupa Saatchi & Saatchi zrealizowała trzy różne spoty reklamowe, wszystkie wykorzystujące motyw typowych zachowań kibiców oglądających mecz piłkarski. Futbolowy klimat i emocje dodatkowo wzmacnia wykorzystanie w spocie głosów znanych polskich komentatorów sportowych – Mateusza Borka i Romana Kołtonia.

„Nie da się oglądać meczu bezstronnie. Nawet jeśli nie gra nasz zespół, zawsze jest się za kimś. Dzięki temu możemy przeżywać prawdziwe emocje. Okazuje się wtedy, że to co dzieje się przed telewizorem może być równie fascynujące, jak akcja na boisku.” – powiedzieli Kamil Majewski i Wojciech Pakier -team kreatywny.

Kampania prowadzona będzie na antenie stacji telewizyjnych: TVN, Polsat, TV4, wszystkich programach Discovery Channel i Animal Planet, kanałach tematycznych Polsat Sport, Polsat2 oraz stacjach pakietu At Media.

Czas trwania projektu: kwiecień-lipiec 2010

Przedstawiciel klienta: Piotr Walenczak senior brand manager, Agata Pietrzyk junior brand manager

Account Team: Jarosław Skrzyński group account director; Piotr Szymański account executive

Strateg: Krzysztof Białkowski

Dyrektorzy Kreatywni: Max Olech, Blanka Lipińska

Team Kreatywny: Wojciech Pakier art. director, Kamil Majewski copywriter

Producent: Agata Jastrzębska

Planowanie i zakup mediów: Media Direction

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu