Serwis www.contactcenter.pl wybrany najlepszą witryną internetową

przez | 27/04/2010

Serwis korporacyjny Contact Center, największej firmy outsourcingowej w branży call/contact center w Polsce, przygotowany przez agencję OS3 multimedia zwyciężył w XII edycji ogólnopolskiego Konkursu o Laur Infotela.

Strona www została wybrana głosami czytelników Infotela w kategorii „najlepsza witryna internetowa”. Nagrodę – Złoty Laur Czytelników Infotela – w imieniu Contact Center sp. z o.o. odebrał Zbigniew Biały, Prezes Zarządu.

Witryna www.contactcenter.pl pokonała w konkursie takie serwisy jak, m.in.: TVP.PL, TP.PL, NASZA-KLASA.PL, ONET.PL, WIRTUALNA POLSKA, GRUPA FOTKA.PL, ALLEGRO.PL, WIKIPEDIA.PL, INTERIA.PL, SALON24.PL, GAZETA.PL, CANALPLUS.PL czy GOOGLE.PL.

Nowy serwis Contact Center uruchomiono pod koniec ubiegłego roku. Użytkownicy mogą w nim znaleźć m.in. informacje dotyczące spółki, szczegółowy opis oferty, przykłady zrealizowanych kampanii, informacje o bieżących wydarzeniach dotyczących działalności firmy oraz galerię zdjęć z centrów outsourcingowych. Za kreację serwisu, w tym: stworzenie strony www, makiety funkcjonalne i grafiki do ekstranetu, odpowiedzialna była agencja interaktywna OS3 multimedia.

Celem „Konkursu o Laur Infotela” jest promowanie i nagradzanie twórców nowoczesnych rozwiązań komunikacji elektronicznej; wyróżnianie firm, które opracowują i wdrażają innowacyjne projekty komunikacji elektronicznej, a także promowanie osób, firm i instytucji szczególnie zasłużonych dla branży teleinformatycznej.

„Infotel” to pismo adresowane do kadry zarządzającej średniego i wyższego szczebla nowoczesnych podmiotów gospodarczych. Trafia do prezesów, dyrektorów, członków zarządów oraz kierowników działów firm wszystkich gałęzi gospodarki i administracji, jak również przedstawicieli środowiska akademickiego specjalizujących się w zagadnieniach komunikacji elektronicznej.

źródło/autor: OS3 multimedia