Nowe logo Budimeksu Nieruchomości

W połowie kwietnia br. Budimex Nieruchomości wprowadził nowy system identyfikacji wizualnej. Zmianie uległo logo, kolory firmy oraz inne elementy graficzne, widoczne na stronie www oraz pozostałych materiałach związanych z firmą.

Rebranding jest związany z procesem ujednolicenia logotypów w ramach międzynarodowej grupy Ferrovial, której częścią jest polska Grupa Budimex, a więc także Budimex Nieruchomości.

Najważniejszymi elementami zmienionego systemu identyfikacji wizualnej są nowe logo i nowe kolory firmy. Biały napis na pomarańczowym tle został zastąpiony przez żółty lub szary napis „Budimex Nieruchomości” na białym tle. W reklamach pojawią się również inne warianty użycia kolorów – biały i szary napis na żółtym tle.

Równocześnie w mediach ruszyła nowa kampania wizerunkowa Budimeksu Nieruchomości. Głównym hasłem są „dotrzymane obietnice”, nawiązujące do dotychczasowej działalności Budimeksu Nieruchomości – prawie sześciu tysięcy mieszkań wybudowanych terminowo, ściśle według zapisów zawartych w umowach z klientami. Kampania komunikuje również cztery istotne cechy firmy: doświadczenie, profesjonalizm, kompetencje i bezpieczeństwo.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu