Nowa kampania Streetcom dla LEGO

Ekspertki Streetcom i ich dzieci otrzymały do testowania zestawy LEGO Duplo. Mają się przekonać, jak duży wpływ na rozwój dziecka ma zabawa klockami.

W kampanii biorą udział wyselekcjonowane spośród społeczności Streetcom kobiety, które są mamami dzieci w wieku 2-3 lata. Dotarcie do takiej grupy jest istotne z punktu widzenia producenta, ponieważ chce on pokazać, że klockami mogą się bawić już najmłodsze dzieci.

1500 Ekspertek otrzymało zestaw klocków i porady dotyczące zabawy z Duplo. Aspekt edukukacyjny jest jednym z najważniejszych elementów kampanii. Działania marketingu rekomendacji mają zwrócić uwagę mam na to, że dając dziecku klocki Duplo dbają o jego rozwój – dziecko zdobywa szereg nowych umiejętności. Dzięki różnym wariantom zabawy klockami Duplo edukacja ma być dla dziecka bardziej urozmaicona i przyjemna.

– Ambasadorki marki należące do społeczności Streetcom to osoby o wyjątkowym profilu psychologicznym: zaangażowane, aktywne i towarzyskie. Zbudowanie więźni pomiędzy nimi, a marką Duplo oraz naturalne polecenia produktu mają sprawić, że zabawa klockami Duplo stanie się w środowisku Ambasadorek i ich znajomych popularna i modna – mówi Anna Bosak, specjalista ds. komunikacji w Streetcom.

Zdobycie cennych opinii Ekspertek na temat zabawy klockami Duplo i poznanie ich potrzeb, pozwoli firmie LEGO lepiej rozwijać produkt w przyszłości.

źródło/autor: Streetcom

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu