Już jest! Kwietniowy numer „OOH magazine”

W kwietniowym numerze miesięcznika „OOH magazine”, m.in. o nie(d)ocenionym potencjalne nośników Digital Signage w komunikacji miejskiej, specjalnych wymaganiach reklamowych sektora finansowego i kierunku, w jakim rozwijać się będzie druk wielkoformatowy. Ponadto, wywiad z Davidem Thangiem, dyrektorem targów Sign China 2010, które na 70 tys. m² powierzchni, zgromadziły ponad tysiąc wystawców.

W najnowszym wydaniu „OOH magazine” porcja najświeższych informacji z branży reklamowej. Przeczytamy, m.in. o potencjale drzemiącym w nośnikach Digital Signage, wykorzystywanych już niemal we wszystkich środkach kołowej komunikacji miejskiej. Poza tym, przyjrzymy się sektorowi finansowemu i jego specjalnym wymaganiom reklamowym i sprawdzimy, w jaki sposób chcą się obecnie bawić tzw. elity.

W kwietniowym numerze „OOH magazine” wywiad z Davidem Thangiem, dyrektorem targów Sign China 2010, które – w ośmiu halach o łącznej powierzchni 70 tys. m² – zgromadziły ponad tysiąc wystawców i blisko 50 tys. zwiedzających, zainteresowanych najnowszymi rozwiązaniami stosowanymi w komunikacji OOH.

Ponadto, rozmowa z Andrzejem Pągowskim o marketingowym geniuszu Chopina oraz kilka ciepłych słów na temat citylightu, którego popularność nie ustaje. W najnowszym „OOH magazine” przeczytamy także, jakie znaczenie mają dla branży telekomunikacyjnej działania BTL oraz w jakim kierunku w najbliższej przyszłości rozwijać się będzie druk wielkoformatowy. Poza tym, w miesięczniku szerokie opracowanie o najważniejszym instrumencie komunikacji, czyli o kontencie na Digital Signage oraz takie stałe rubryki, jak newsy z rynku, ambientowy zawrót głowy, przerwa na reklamę, wojna płci czy felieton Sławomira Krynickiego. Redakcja „OOH magazine” zaprasza do lektury.

źródło/autor: OOH magazine

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu