IRR w jednej drużynie z Castrol

Na zlecenie Castrol Polska Instytut Rozwoju Reklamy przygotował działania promocyjne połączone z loterią konsumencką, której celem jest promowanie produktów marki wśród dystrybutorów oraz klientów końcowych.

Kampania Wygraj z Ronaldo jest częścią działań podejmowanych przez Castrol w obszarze piłki nożnej. Włączenie do akcji światowej sławy gwiazdy futbolu– Cristiano Ronaldo ma na celu dotarcie do fanów piłki nożnej, oraz promowanie idei walki w jednej drużynie, co stanowi kluczowy element programu sprzedażowego marki.

Kampania marki Castrol prowadzona jest równolegle w mediach elektronicznych, prasie oraz telewizji. Działania dodatkowo wsparto poprzez dystrybucję materiałów POS serwisach samochodowych.

Instytut Rozwoju Reklamy opracował adaptację strategii „Great Moments of Performance” realizowanej dla marki Castrol. Agencja odpowiada za opracowanie Key Visuala oraz projektowanie materiałów promocyjnych BTL i POS, a także organizację i koordynowanie trwającej do 11 lipca loterii konsumenckiej. Specjalny panel konkursowy zorganizowano także dla niezależnych warsztatów samochodowych. W tym celu opracowane zostały materiały wspierające dla dystrybutorów w formie PromoPack, a także booklety w formacie elektronicznym i drukowanym. Do zadań IRR należało również zbudowanie serwisu dedykowanego punktom partnerskim Druzynacastrol.pl, na którym tworzona jest społeczność składająca się z dealerów produktów marki. Całość działań utrzymana jest w klimacie sportowych emocji, wspierając ideę gry w jednej drużynie i piłkarskiej rywalizacji.

źródło/autor: IRR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu