Freszlab dla 3BiT – 3BiT podkręca BiTometr życia

W kwietniu wystartowała strona internetowa www.bitometr.pl wraz z konkursem dla konsumentów batona 3BiT. Jest ona elementem strategii komunikacji na 2010 r., opracowanej przez Freszlab dla marki 3BiT.

Akcja 3BiT-a w internecie jest zaplanowana na 32 tygodnie. Marka będzie w tym czasie podkręcać rytm życia konsumentów. W konkursie, którego autorami są zespół Kraft Foods Polska i agencja Freszlab, bity można podkręcać zdobywając punkty za kody umieszczone na stronach internetowych i forach imprezowych oraz zbierając punkty za aktywności na portalach społecznościowych – m.in. dodając zdjęcia i komentarze. Oprócz spotów telewizyjnych i radiowych akcję wspierają partnerskie serwisy społecznościowe – m.in. GGNetwork – poprzez integrację kont swoich użytkowników z kontami założonymi na BiTometrze. W późniejszym okresie użytkownicy będą mieli możliwość integracji BiTometru z innymi kontami na największych serwisach społecznościowych.

Na osoby, które zaangażują się w zabawę, czekają nagrody. BiTmaster, który w ciągu roku zgromadzi na swoim koncie najwięcej punktów, otrzyma voucher o wartości… 70 000 zł na podróż swojego życia! Nagrodami głównymi każdego miesiąca – dla trzech osób – są iPody Touch 8 GB, a nagrodą tygodnia – iPod Schuffle 4 GB.

źródło/autor: Freszlab

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu