Ekologiczny reklamodawca na ekoplakacie™

Po raz pierwszy w Polsce korzystając z reklamy zewnętrznej można nie tylko promować produkt, ale także budować wizerunek firmy przyjaznej środowisku.

W kwietniu br. w ofercie firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media pojawił się ekoplakat™ – ekologiczny następca tradycyjnych podkładów do druku. Materiał, z którego jest wykonany, jest w 100% przetwarzalny. Uzyskany granulat jest wykorzystywany m.in. w budownictwie, ogrodnictwie czy przemyśle samochodowym. Cityboard Media to pierwsza na polskim rynku outdooru firma, która oferuje tego typu ekologiczny produkt.

Ekoplakat™ to ekologiczna alternatywa dla druku plakatów reklamowych na papierze, ponieważ w reklamie zewnętrznej korzysta się z papieru, który po połączeniu z klejem nie nadaje się do przetworzenia. Na ekoplakacie™ drukuje się wyłącznie innowacyjnymi, nie wydzielającymi szkodliwych oparów, dużo bardziej ekologicznymi tuszami UV.

Nie bez znaczenia dla środowiska naturalnego jest także trwałość ekoplakatu™, w porównaniu z innymi podłożami do druku. Może on być wielokrotnie przewieszany i nie traci przy tym na jakości, cechuje go też wysoka odporność na warunki atmosferyczne. Oznacza to, że reklamodawca jest nie tylko ekologiczny, ale także oszczędny.

Wprowadzając do swojej oferty nowatorski ekoplakat™ Cityboard Media pokazuje, że dbałość o środowisko naturalne jest jednym z fundamentów, na których oparte są wartości firmy. To kolejna ekologiczna innowacja dostępna w Cityboard Media. Zimą 2008 r. firma jako pierwsza, i jak dotąd na polskim rynku outdooru jedyna, zastosowała w nośnikach typu backlight (podświetlanych od wewnątrz) energooszczędne diody LED. W swoich działaniach Cityboard Media kieruje się więc ideami zrównoważonego rozwoju, biorąc pod uwagę, że z ekologicznymi śladami, jakie zostawimy po sobie na Ziemi, będą sobie musiały radzić kolejne pokolenia.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu