Działania marketingowe Stena Line w 2010

Przewoźnik promowy Stena Line mając na uwadze obchody 15 lecia obecności firmy na linii Gdynia Karlskrona oraz wprowadzenie na linię dwóch nowych jednostek, będzie prowadził szereg działań mających na celu wzbudzenie zainteresowania nowymi promami oraz Szwecją jako destynacją turystyczną. Jednym z takich działań jest organizacja konkursu na nazwy dla nowych promów.

Jednostki, które mają pływać na linii Gdynia-Karlskrona, zostaną najpierw przebudowane kosztem około 250 milionów koron szwedzkich (ok. 120 mln PLN), a gdy trafią do swoich nowych portów macierzystych będą potrzebować ciekawych nazw. Dlatego przewoźnik promowy Stena Line organizuje ogólnopolski konkurs w terminie od 12.04 do 30.04.2010, w którym każda pełnoletnia osoba możne zaproponować nazwy, które będą widnieć na burtach nowych statków.

Jury, składające się z przedstawicieli przewoźnika promowego Stena Line, przyzna ponad 300 nagród. Nagrody pierwszego stopnia – dla prawie wszystkich interesujących propozycji – to 300 dwuosobowych zaproszeń na rejs nowym promem. Autorzy dziesięciu najciekawszych pomysłów wygrają wycieczki autokarowe po Skandynawii, połączone z rejsem all inclusive. Nagroda główna (rejs nowym statkiem all inclusive z wycieczką autokarową oraz sprzęt fotograficzny o wartości 7000 zł) zostanie przyznana Autorowi, jeżeli przynajmniej jedna jego nazwa zostanie użyta jako oficjalna nazwa nowego promu.

Stena Line będzie organizowała także inne działania związane z popularyzacją Szwecji oraz nowych promów, między innymi poprzez działania PR, które będą prowadzone przez Agencję KonkretPR. W kwietniu rozpoczęła się ogólnopolska kampania outdoorowa, której celem jest przypomnieć o dobrym sposobie na wyjazd do Szwecji, jakim jest wyjazd samochodem i przeprawa promem. Działania outdoorowe prowadzone są w Szczecinie, Krakowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Warszawie, Wrocławiu, Łodzi i Katowicach.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu