ConTrust dla ECCO Walkathonu

Agencja ConTrust podjęła współpracę z firmą ECCO, duńskim producentem obuwia. Agencja będzie odpowiedzialna za działania public relations w ramach przygotowań i realizacji szóstej edycji ECCO Walkathonu.

ConTrust po raz kolejny zajmie się oprawą medialną przedsięwzięcia. W ramach przyjętej strategii zespół specjalistów przygotuje podsumowanie pięciu edycji ECCO Walkathonu,a także we współpracy z fundacjami zaangażowanymi w akcję zrealizuje szereg działań promujących aktywną charytatywność wśród Polaków. Ponadto agencja będzie odpowiedzialna za media relations, pozyskanie patronów medialnych i zaangażowanie celebrytów.

Tegoroczna edycja ECCO Walkathonu odbędzie się w sobotę, 11 września 2010 rokuna warszawskiej Agrykoli. Idea akcji jest prosta: spacerujemy po wytyczonych trasach, a za każdy przebyty kilometr organizator przedsięwzięcia, firma ECCO, przekazuje 4 złote na konto wybranej przez uczestnika fundacji. W tym roku będzie można wesprzeć działania fundacji ekologicznej WWF, stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce oraz fundacji TVN „nie jesteś sam”.

Z roku na rok ECCO Walkathon przyciąga coraz większą liczbę uczestników. W 2009 roku został pobity kolejny rekord! Wspólnie spacerowało prawie 20 tysięcy osób, które uzbierały łącznie ponad 700 tysięcy.

Więcej informacji na temat akcji: www.eccowalkathon.pl i na profilu facebook www.facebook.com/eccowalkathon.

Ze strony agencji ConTrust projekt koordynuje Marta Rakoczy.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu