Co z tym Pomorzem – debata „Salonu marketingu i reklamy” już za tydzień

Strategicznie o strategii, marce i Public Relations, czyli „Salon marketingu i reklamy” organizowany przez Management-Forum oraz pomorski portal Biznesnafali.pl, już 28 kwietnia odbędzie się w hotelu Sofitel Grand Sopot.

Tym razem spotkanie poświęcone będzie tematyce promocji regionu pomorskiego, marketingu miejsc a przede wszystkim problematyce współpracy pomiędzy najważniejszymi instytucjami województwa a biznesem i lokalnymi mediami. Dlatego do udziału w spotkaniu zaprosiliśmy przedstawicieli urzędów odpowiedzialnych za strategię i promocję miasta, kluczowe firmy w pomorskim, szefów organizacji turystycznych, agencje rozwoju Pomorza oraz media regionalne – uzasadnia Jarosław Waśkiewicz z Management Forum.

Patronat nad „Salonem marketingu i reklamy” objął: Radio Plus, Pomorska.TV, Magazyn PRESTIŻ, Essence Magazyn Ludzi Sukcesu, Brief, MediaFM.net, CafeNews.pl. Szczegóły dotyczące „Salonu marketingu i reklamy” znajdują się na stronie www.biznesnafali.pl oraz www.management-forum.pl.

„Salon marketingu i reklamy” to cykliczne wydarzenie a pierwsza tego typu inicjatywa w tej części Polski i debaty w gronie najlepszych praktyków biznesu z Pomorza, Polski i z zagranicy. Spotkanie kierowane jest do regionalnych organizacji i instytucji, właścicieli firm, prezesów i członków zarządu, dyrektorów marketingu i sprzedaży, środowisk akademickich i przedstawicieli mediów. Udział w debatach „Salonu marketingu i reklamy” to przede wszystkim niepowtarzalna okazja dla pomorskim firm, instytucji oraz mediów do konstruktywnej dyskusji na tematy skutecznego budowania marki, komunikacji marketingowej i zarządzania na poziomie strategicznym. Jeśli prowadzisz firmę, odpowiadasz za jej wizerunek lub marketing, chcesz kształtować pomorskie środowisko biznesowe, koniecznie musisz tu być. Szczegóły dotyczące „Salonu marketingu i reklamy” znajdują się na stronie www.biznesnafali.pl oraz www.management-forum.pl.

źródło/autor: Management Forum

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu