ArtGroup zrealizuje kampanię dla Kulczyk Oil Venture

W II kwartale 2010 roku wielki debiut na GPW planuje Kulczyk Oil Ventures (KOV), kanadyjska spółka z branży poszukiwania oraz wydobycia ropy naftowej i gazu, z aktywami na kilku kontynentach, m.in. w Brunei, Syrii i na Ukrainie. Realizację zadań kampanii medialnej pierwszej oferty publicznej (IPO), wprowadzającej spółkę KOV na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie, powierzono ArtGroup. Agencja odpowiadać będzie za kreację, strategię i koordynację kampanii oraz planowanie i zakup mediów. Kampania zostanie zrealizowana w prasie oraz Internecie i obejmie najważniejsze tytuły biznesowe. W ramach ArtGroup nad projektem pracowały: agencja marketingu zintegrowanego art360°, studio graficzne artdesign oraz agencja interaktywna artnewmedia. Kulczyk Oil Venture jest kolejną spółką z grupy Kulczyk Investments, która obsługiwana jest w ramach ArtGroup.

źródło/autor: ArtGroup

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu