Amerykańska wiedza, polskie doświadczenie

DER-MED wprowadza do swoich gabinetów kompleksową linię amerykańskich kosmetyków. Linia Dermalogica obejmuje całą gamę produktów przeznaczonych do zabiegów na twarz (regeneracja i odżywianie, oczyszczanie i leczenie, pielęgnacja). Łącznie jest ich kilkanaście.

Linia przeznaczona jest dla tych, którzy prowadzą aktywny tryb życia, dbają o siebie i chcą dokładnie poznać wymagania swojej skóry, aby indywidualnie dla niej skomponować kurację. – Indywidualność to słowo klucz w tej linii kosmetyków i zabiegów z nią związanych – mówi Agata Bula, kosmetolog z Centrum DER-MED. – Na pierwszej wizycie za pomocą techniki Face Mapping®, wyznaczana jest mapa twarzy pacjenta (twarz ma 15 stref, których pielęgnacja wymaga zastosowania precyzyjnie dobranych produktów). Dzięki takiej analizie bardzo dokładnie diagnozujemy problemy skóry a potem proponujemy indywidualne kuracje na poszczególne partie twarzy.

Istotnym elementem kuracji Dermalogica jest prawidłowa pielęgnacja codzienna – dlatego po zabiegu kosmetyczka opracowuje dla pacjenta specjalny program pielęgnacji („recepta Face Mapping®”), polecając preparaty, pomagające rozwiązać konkretne problemy skóry.

Produkty Dermalogica dostępne są tylko w wybranych ośrodkach Spa, gabinetach kosmetycznych oraz instytutach medycyny estetycznej. Kosmetyki opierają się na innowacyjnych badaniach skóry twarzy prowadzonych w International Dermal Institute w Ameryce.

DER-MED to sieć Centrów Kosmetyczno – Dermatologicznych zlokalizowanych w trzech największych miastach południa Polski: Krakowie, Wrocławiu i Katowicach.

Od 1999 r. grono profesjonalnych specjalistów – lekarzy, kosmetologów, kosmetyczek i fizjoterapeutów proponuje kompleksowe programy leczenia i dbania o urodę z zakresu: laseroterapii, medycyny estetycznej, dermatologii, kosmetyki pielęgnacyjnej twarzy i ciała. Więcej na www.dermed.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu