A Ty, co masz w sobie?

Ruszyła kampania Hondy Civic GT „Charakter czyni wojownika“ stworzona przez agencję reklamową Communication Unlimited. Reklama samochodu zachęcająca jednocześnie do pokazania światu swojego prawdziwego charakteru potrwa do końca maja.

Specyficzny charakter Hondy Civic GT, a także ludzka potrzeba wyróżniania się posłużyły agencji Communication Unlimited do stworzenia najnowszej kampanii. Honda Civic GT jest wersją specjalną najbardziej znanego modelu Hondy. Marka często kojarzona jest ze sportem, emocjami a także komfortem i funkcjonalnością. Dodatkowe wyposażenie Hondy Civic GT nadaje samochodowi sportowy i bardzo oryginalny charakter.

Honda Civic GT to samochód wyróżniajacy się spośród innych aut i tym samym wyróżniający jego posiadacza. Ma oryginalną stylistykę, unikalna tapicerkę i wiele innych elementów podkreślających jej charakter. „Wierzymy, że każdy skrywa w sobie drugie oblicze. Poprzez detale, jesteśmy w stanie pokazać je światu. To rodzaj manifestu. Pokaż swój charakter – to kim na prawdę jesteś“ mówi Małgorzata Komarczuk, Account Director z agencji Communication Unlimited.

Stworzono dwie wersje layoutów- osobny dla kobiet i mężczyzn. Kampania ruszyła pod koniec marca i potrwa do końca maja. Realizowana jest w prasie (dzienniki m.in. Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu; tygodniki m. in Newsweek, Polityka, Wprost; dwutygodniki: Viva, Gala, Party, a także miesięczniki m. in Twój Styl, Elle, Zwierciadło, Logo, Playboy, Auto Świat, Focus) .

źródło/autor: Communication Unlimited

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu