6 nominacji KTR dla Artegence na XX-lecie polskiej reklamy

Na XX rocznice reklamy i XV rocznicę istnienia, Artegence otrzymała sześć nominacji w konkursie kreatywnym KTR organizowanym przez Klub Twórców Reklamy: aż cztery dla pracy „Lech 3D”, jedną dla „Nike – T90 Laser III” oraz nominacje dla zespołu kreatywnego w konkursie Cannes Lions – Young Creatives.

Artegence zdobyła trzy nominacje w – naturalnej dla siebie – kategorii Media Interaktywne oraz dwie w kategorii Active Advertising, w której zgłaszane są wszelkie formy komunikacji, w których kreacja wykorzystuje niestandardowe media i jest ściśle z nimi powiązana, w tym działania BTL, PR, ATL i ich mieszane warianty. Dodatkowo, projekt Lech 3D otrzymał nominację w konkursowej kategorii crême de la crême czyli Kampania.

W kategorii Media Interaktywne nominacje przyznano pracom: „Lech 3D” dla Kompanii Piwowarskiej w podkategorii: Kampania interaktywna oraz „Nike – T90 Laser III” dla Nike Polska w podkategorii Reklama online – Inne.

W kategorii Active Advertising Artegence otrzymała nominacje w podkategoriach: Kampanie zintegrowane oraz Promocja sprzedaży – obie dla pracy „Lech 3D”.

Artegence jako jedyna agencja interaktywna walczy w tej kategorii o nagrody z agencjami ATL, podobnie jak w kategorii Kampania.

– Artegence – dotychczas postrzegana jako agencja interaktywna sensu stricto -otrzymuje nominacje nie tylko w kategoriach interaktywnych, ale też tych, które dotąd zarezerwowane były dla ATL-owych tuzów. Artegence nie ogranicza się do sieci i przygotowuje już od kilku lat projekty cross-mediowe jako agencja full sernice – komentuje Bartłomiej Wyszyński, dyrektor d. strategii Artegence. – Stawanie agencji o korzeniach interaktywnych w konkursowe szranki z agencjami ATL jest znakiem nowych czasów. Podobne odczucia przełamywania konwencji podziału rynku miałem kilka lat temu, gdy w konkursie Kreatura agencja interaktywna otrzymywała rok w rok Grand Prix – dodaje.

Fakt wyróżniania prac agencji interaktywnych w kategoriach dotąd obsadzanych przez ATL wpisuje się w nasilającą się tendencję rynkową planowania przez agencje interaktywne działań w sieci z uwzględnieniem działań poza siecią.

Zespół kreatywny Artegence otrzymał równocześnie nominację w polskich eliminacjach do konkursu Cannes Lions – „Young Creatives” w kategorii Cyber za projekt dla Fundacji „Viva!”.

Konkurs KTR organizowany przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR od 2004 roku jest najbardziej prestiżowym z polskich konkursów kreatywnych.

źródło/autor: Artegence

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu