Orbis Travel kontynuuje współpracę z LOGICSEARCH

Orbis Travel kontynuuje współpracę z LOGICSEARCH w zakresie zaawansowanych działań marketingowych w wyszukiwarce Google skierowanych do osób szukających wycieczek i wakacji zagranicą.

LOGICSEARCH zrealizował dla Orbis Travel zeszłoroczną kampanię wakacyjną. Obecnie prowadzone są testy przed akcją planowaną na sezon 2010. Działania obejmują systemy Google AdWords (linki reklamowe wyświetlane w Google), Google AdSense (linki reklamowe wyświetlane na witrynach współpracujących z Google) oraz AdKonteks / Netsprint (boksy kontekstowe wyświetlany w wyszukiwarce WP oraz serwisach partnerskich). Celem nadrzędnym kampanii jest uzyskanie jak największej liczby konwersji.

LOGICSEARCH ponownie odpowiada za planowanie, realizację i optymalizację wszystkich akcji SEM firmy Orbis Travel. Reklamy targetowane są na tysiące słów związanych z wakacjami, wyjazdami, wczasami i podróżami. „Nasze działania prowadzone dla Orbisu wybiegają znacznie poza standardowe kampanie ppc. Odpowiednie skonfigurowanie systemów rezerwacyjnych z systemami analitycznymi, skonfigurowanie emisji reklam z dostępnymi aktualnie ofertami, analiza jakości ruchu z podziałem na medium i optymalizacja pod kontem konwersji – to wszystko wymaga działań testowych które aktualnie są na ukończeniu i umożliwią nam przeprowadzenie skutecznej kampanii także w tym sezonie” – mówi Konrad Spoczyński, zastępca dyrektora zarządzającego i dyrektor handlowy LOGICSEARCH.

LOGICSEARCH oferuje swoim klientom planowanie, realizację, optymalizację oraz analizę wyników kampanii linków sponsorowanych w wyszukiwarkach i wszystkich dostępnych na rynku systemach reklamy kontekstowej. Ofertę agencji uzupełniają usługi związane z SEO. LOGICSEARCH daje swoim klientom więcej możliwości niż „standardowe” kampanie AdWords – wykorzystując fakt, że jest częścią grupy ARBOinteractive może zaproponować ciekawe strategie łączące kampanie w wyszukiwarkach z kampaniami odsłonowymi. Ta synergia pozwala na rozbudowane działania – wykorzystujące np.: mechanizmy retargetingu behawioralnego, które są niedostępne dla konkurencji.

źródło/autor: LOGICSEARCH

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu