Nikon startuje w Polsce z kampanią „Jestem Nikon”

NIKON Polska rozpoczyna międzynarodową kampanię reklamową pod hasłem „JESTEM NIKON”. Celem kampanii, w której bierze udział brytyjski wokalista Robbie Williams, jest budowa wizerunku marki NIKON jako producenta oferującego najwyższej jakości sprzęt fotograficzny, umożliwiający każdemu użytkownikowi uwiecznienie najważniejszych chwil w życiu. Kampania obejmie: telewizję, prasę branżową i lifestyle, Internet, kina w największych miastach oraz wybrane punkty sprzedaży na terenie całego kraju. Kampania startuje 20 kwietnia i portwa do lipca br. Komunikację wspiera dedykowana strona internetowa www.jestemnikon.pl.

W kampanii wykorzystywane są wariacje głównego hasła „JESTEM NIKON” (np. JESTEM ATRAKCYJNY, JESTEM DZIELNA, JESTEM ROZRYWKOWY, JESTEM SUPERZOOMEM, itp.) nawiązujące do emocji przeżywanych przez fotografujących i obrazujące sytuacje, w jakich aparaty mogą towarzyszyć użytkownikom każdego dnia. W kilkunastu kreacjach reklamowych prezentowane są modele COOLPIX S3000 i COOLPIX S8000. Różnokolorowe layouty utrzymane są w kolorystyce najnowszych aparatów kompaktowych NIKON COOLPIX.

„Działania wizerunkowe realizowane w Polsce są częścią międzynarodowego projektu obejmującego głównie kraje europejskie. W kampanii wykorzystywane są aparaty kompaktowe, które dzięki poręcznym rozmiarom stały się nieodłączną częścią naszego codziennego życia. Dzięki nim w łatwy i szybki sposób możemy uwiecznić najważniejsze dla nas chwile, przeżycia oraz wyrazić własną osobowość.” – powiedziała Magdalena Michalska-Szmidt, kierownik marketingu NIKON Polska.

Kampanię „JESTEM NIKON” rozpoczynają w Polsce działania w Internecie. Na dedykowanej stronie www.jestemnikon.pl użytkownicy znajdą m.in. multimedialne materiały związane kampanią oraz informacje o sprzęcie fotograficznym marki NIKON. Na stronie będą prezentowane także zdjęcia wykonane aparatami NIKON umieszczone na popularnych portalach społecznościowych, takich jak Flickr.

W ramach kampanii telewizyjnej, która rozpocznie się w maju, prezentowane będą spoty reklamowe w największych stacjach i na kanałach tematycznych. Kampanii towarzyszyć będą rówież działania dodatkowe: konkurs organizowany wspólnie przez firmę NIKON i markę odzieżową Troll oraz zabawa dla internautów na portalu Fotopolis.pl.

Kreacje reklamowe przygotowała niemiecka agencja Jung von Matt/Spree. Dodatkowe kreacje na polski rynek opracowała agencja Walk The Line. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

źródło/autor: Walk&Talk

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu