Liberty Direct rozszerza kampanię CSR

Liberty Direct – ubezpieczyciel komunikacyjny oferujący polisy przez internet i telefon – startuje z akcją „Taksówka z fotelikiem” w 7 mieście Polski, Łodzi. Celem akcji, której towarzyszy 4-miesięczna kampania ambientowa i PR, jest poprawa bezpieczeństwa dzieci podróżujących taksówkami oraz edukowanie na temat bezpiecznego przewożenia najmłodszych. Dotychczas Liberty Direct przekazała korporacjom z całej Polski ponad 500 fotelików do przewożenia dzieci.

Liberty Direct będzie informować o akcji na siatkach oraz naklejkach umieszczonych na taksówkach, a także na stronach internetowych: firmy, partnerów oraz patronów akcji. O szczegółach przedsięwzięcia będzie można dowiedzieć się także na infolinii Liberty Direct. W łódzkiej akcji wezmą udział 3 korporacje (Nova Taxi, Radio Taxi Dwa Dwa oraz Tele Taxi), w których będzie można zamówić taksówkę z fotelikiem bez dodatkowych kosztów. Liberty Direct przekazała im ponad 130 fotelików, podstawek oraz kołysek dla dzieci w wieku od pół roku do 12 lat.

„Jednym z elementów strategii Liberty Direct jest realizacja działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Wspierają one budowanie wizerunku oraz przewagi konkurencyjnej naszej firmy. – komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.

„Akcja „Taksówka z fotelikiem” obejmuje zasięgiem coraz więcej miast i znajduje uznanie w oczach coraz większej liczby rodziców. Jestem przekonany, że w Łodzi będzie podobnie.” – dodaje Marcin Andrzejczyk, Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej Liberty Direct.

Programowi patronują Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Przemysłowy Instytut Motoryzacji „PIMOT”. Honorowy patronat nad akcją objął Przewodniczący Rady Miasta Łódź Tomasz Kacprzak.

źródło/autor: Liberty Direct

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu