Grey Group – nowe wyzwania, silniejsza strategia

przez | 26/04/2010

Anna Gołębicka jako pełnomocnik zarządu kierujący strategią Grey Group będzie zarządzać procesami tworzenia strategii na rzecz wszystkich spółek Grupy i rozszerzenia oferty agencji.

„Dołączenie Anny to nowy zastrzyk energii w strukturach Grey Group. Dzięki jej kreatywności oraz doświadczeniu, które zdobyła na różnych rynkach i w wielu branżach, wszelkie prace strategiczne Grey Group nabiorą bardzo dużego tempa. Wielkim atutem Anny jest fakt, że swoje kompetencje w marketingu zdobywała zarówno po stronie Klienta, mediów jak i agencji. Dzięki temu doskonale rozumie potrzeby rynku. O przyjęciu Anny na pokład Grey zadecydowała także znajomość branży telekomunikacyjnych oraz mediów cyfrowych, czyli kierunków bardzo bliskich obecnej ścieżce rozwoju Grupy.” – komentuje wydarzenie Rafał Baran, CEO Grey Group.

Ania Gołębicka rozpoczęła swoją drogę zawodową w agencjach Hager i Martis, gdzie pracowała w działach Client Service oraz strategii. W późniejszym okresie przez 2 lata pracowała w TVN jako manager zespołu strategii i produktów reklamowych TVN24, kanałów tematycznych, a następnie manager zespołu strategii rozwoju i wsparcia sprzedaży TVN. Przed dołączeniem do Grey Group, od 2008 była Dyrektorem Marketingu CenterNet SA.

W ramach prac strategicznych oraz rozwoju Grey Group, w zespole strategii pracować będą również Tomasz Pisanko, New Business Developer & Strategy Planner i Ania Prus, specjalista w dziale Business Development & Strategy, którzy zasilili szeregi Grey w ostatnich miesiącach. Oprócz tego Anna Gołębicka będzie współpracować blisko z Jarkiem Hendzlem, Business Development Director.

„Cieszę się, że możemy się pochwalić tak silnym zespołem strategii. To pierwszy z ważnych kroków rozwoju agencji jakie będziemy w tym roku realizować” – dodaje Rafał Baran.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.