AC/DC i Sonisphere Festival gdzie zagra Metallica! Wygraj bilety na koncerty z carlsbergiem

  • by

Ruszyła najnowsza akcja promocyjna marki Carlsberg, pod hasłem: „AC/DC i Sonisphere Festival gdzie zagra Metallica! Wygraj bilety na koncerty z Carlsbergiem!”. W ramach akcji wszyscy fani muzycznych brzmień w wykonaniu zespołów Metallica i AC/DC, mogą wygrać bilety na koncerty swoich idoli. Promocja prowadzona jest na terenie wybranych lokali gastronomicznych w całej Polsce. Konkurs z biletami na koncert AC/DC potrwa do 20 maja, z kolei konkurs, w którym nagrodą są bilety na Sonisphere Festival, na którym zagra Metallica zakończy się 31 maja.

Każdego dnia do wygrania są dwa jednoosobowe bilety na koncert AC/DC i dwa na Sonisphere Festival gdzie zagra Metallica. Formuła akcji promocyjnej Carlsberga jest niezwykle prosta. W wybranych lokalach gastronomicznych, wymienionych w regulaminie konkursu, wystarczy kupić trzy piwa Carlsberg o pojemności 0,33l lub 0,5l. Przy zakupie klienci otrzymają promocyjną zdrapkę, na której znajdą unikalny kod. Znaleziony kod należy przesłać sms-em na wybrany numer telefonu w zależności od preferowanej nagrody. Przy wyborze koncertu AC/DC sms zgłoszeniowy należy wysłać na numer 7057, z kolei przy wyborze Sonisphere Festival gdzie zagra Metallica na numer 7043.

Wszyscy uczestnicy konkursu, którzy wyślą kod sms-em otrzymają sms zwrotny z pytaniem konkursowym. Zwycięzcami zostaną osoby, który najszybciej udzielą poprawnej odpowiedzi na otrzymane pytanie. Sms-y mogą być wysyłane codzienne w okresie trwania promocji. Laureaci nagród będą wybierani każdego dnia w okresie trwania konkursów.

„Carlsberg daje wiele okazji do wspólnego spędzania czasu w gronie najbliższych znajomych, czy osób, z którymi dzielimy te same pasje. Tegoroczne koncerty Live Nation Show, których Oficjalnym Piwem jest Carlsberg, są jedną z takich okazji, tym bardziej wyjątkową, bo uświetnioną występem światowych gwiazd muzycznych takich jak: Metallica czy AC/DC” – mówi Piotr Walenczak, Senior Brand Manager marki Carlsberg.

Agata Pietrzyk, Junior Brand Manager marki Carlsberg dodaje: „Nasza akcja promocyjna jest wyjątkową szansą dla naszych konsumentów, by bawić się na niepowtarzalnych koncertach gwiazd światowego formatu razem z Carlsbergiem. W ramach promocji wyłonimy aż 222 zwycięzców, którzy będą mogli przeżyć ‘prawdopodobnie najlepsze muzyczne emocje na żywo’.”

Promocja wspierana jest materiałami POS w lokalach objętych promocją.

Szczegółowe informacje oraz regulamin promocji znajdują się na stronie www.carlsberg.pl oraz w lokalach, biorących udział w akcji promocyjnej.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu