50% zniżki dla oszczędnych internautów

50 procentowa zniżka w restauracjach, barach sushi, kinach, spa, klubach fitness i innych miejscach rozrywki czeka na każdego, kto zostanie członkiem zakupowej społeczności CityDeal.pl. Jeśli dodatkowo poleci zniżkę dnia znajomemu, a ten z niej skorzysta – otrzyma 10 zł na dalsze zakupy.

CityDeal.pl realizuje nową i triumfującą na rynku amerykańskim koncepcję ‚grupowych zakupów’ (collective buying), zwaną trzecią falą internetu. Idea jest prosta: będąc członkiem społeczności zakupowej użytkownik otrzymuje informację o zniżce, którą może kupić w formie bonu w okresie sprzedaży zniżki (np. 2 dni). Jest tylko jeden warunek: liczba kupujących bon musi przekroczyć określoną przez serwis liczbę. Dlatego użytkownicy przekazują informację o korzystnej transakcji dnia sieci swoich znajomych za pomocą e-maila, witryny CityDeal.pl, Facebooka. Naszej-klasy, Twittera, Blipa i innych portali społecznościowych. Za każdego poleconego znajomego, który wykupi rekomendowany bon CityDeal ma jeszcze jedną niespodziankę – 10 zł na dalsze zakupy. Później pozostaje jedynie radość z niskiej ceny i świetnej zabawy. Dla ogłaszających się w ten sposób firm korzyści jest wiele: reklama bez dodatkowych opłat prowadzona przez serwis CityDeal.pl oraz sieci znajomych we wszystkich portalach społecznościowych, przy jednoczesnym braku ryzyka.

Jak mówi Marcin Szałek, szef CityDeal.pl: „Inspiracja dla CityDeal.pl to zwiększająca się społeczność tzw. smart shopperów – ludzi, którzy cieszą się każdym okazyjnym zakupem – czy jest to ubranie znanego projektanta, czy obiad w świetnej knajpie. CityDeal.pl jest mekką dla takich osób. Co kilka dni będzie się u nas pojawiała nowa okazyjna transakcja. Pozostaje tylko z niej skorzystać”.

CityDeal ruszyło w ostatnich trzech miesiącach w kilku europejskich krajach: Niemczech, Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Holandii, Szwajcarii, Szwecji, Austrii i Irlandii. Wszędzie koncept okazał się sukcesem – w Niemczech dzienna liczba użytkowników osiąga 100 tysięcy. ‚Chcemy powtórzyć te rezultaty w Polsce’ – mówi Marcin Szałek – ‚Polski konsument jak nikt inny rozumie ideę okazyjnych transakcji, dużo jest wśród nas osób, które nie chcą przepłacać, a lubią korzystać z rozmaitych form spędzania wolnego czasu. Dlatego mamy aspirację, żeby przebić Niemców i wierzę, że nam się to uda.’ Na początek firma planuje rozwój w największych polskich miastach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu, Gdańsku, Katowicach i Szczecinie.

CityDeal założyli znani inwestorzy z branży internetowej: Otto Group, Holtzbrinck Ventures oraz Samwer Brother’s Rocket Internet (udziałowcy m.in. Facebooka, Naszej Klasy i LinkedIn). CityDeal w Polsce stworzyło kilka osób z doświadczeniem w największych firmach e-commerce na świecie: Marcin Szałek, Karol Milewski, Andrzej Morawski i Stanisław Rozwadowski.

źródło/autor: CityDeal

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu