Navigator po raz trzeci wkracza do akcji

Wystartowała III edycja programu lojalnościowego Navigator. Klienci mogą już zbierać punkty i odbierać nagrody na ponad 250 stacjach LOTOS w całej Polsce. Do tej pory, w ramach systemu Navigator, LOTOS Paliwa wydały aż 1,4 miliona kart.

Na 26 kwietnia zaplanowano początek radiowej kampanii reklamowej nowego Navigatora. Potrwa ona do 16 maja 2010 roku.

W tej odsłonie programu na kierowców czekają nagrody renomowanych marek, takich jak Head, Philips czy Thomas Rosenthal. Niespodzianki dobrano tematycznie w odpowiednie kolekcje – „W podróży”, „Dla domu” i „Multimedia”.

Nagrody oferowane uczestnikom Navigatora zostały wybrane na podstawie badań rynkowych, w których każdy z produktów był oceniany pod kątem jego atrakcyjności. Na życzenie klientów zwiększono ilość nagród, w szczególności tych których wartość nie przekracza 100 punktów. – Chodzi o to, aby usatysfakcjonować wszystkich klientów – podkreśla Magdalena Jurdziak, szef Biura Marketingu spółki LOTOS Paliwa. – Chcemy docenić zarówno tych, którzy użytkują samochód często, jak i tych którzy robią to rzadziej.

Hasło bieżącej edycji Navigatora to „Nagrody w mgnieniu oka”. – To jednocześnie główny atut programu, który wyróżnia nas na tle konkurencji – wyjaśnia Andrzej Jakielaszek, kierownik projektów marketingowych LOTOS Paliwa. – Navigator gwarantuje klientom najszybszy odbioru nagród na rynku.

Kolejną nowością jest przedłużenie czasu trwania trzeciej edycji programu do dwóch lat. – W okresie tym, nie ograniczymy się jednak tylko do stałej kolekcji nagród, planujemy także dodatkowe promocje sezonowe. Zgodnie z oczekiwaniami klientów nasz katalog nagród stale się rozwija – dodaje Magdalena Jurdziak.

Jednocześnie przypominamy klientom o końcu II edycji Navigatora. Tylko punkty zdobyte w styczniu i lutym 2010 r. przechodzą do kolejnej edycji programu.

Od początku lutego 2008, kiedy ruszyła pierwsza edycja systemu premiowego Navigator, dynamika sprzedaży na stacjach paliw LOTOS wyniosła ponad 20% w skali roku. Na podobnym poziomie utrzymała się w drugim roku trwania programu. Sam system w badaniach konsumenckich przeprowadzonych przez firmę PENTOR RI został bardzo dobrze oceniony przez klientów. Kryteria „program jest godny polecenia” i „program wyróżnia się na tle konkurencji” wskazywali oni znacznie częściej niż w przypadku podobnych programów organizowanych przez sieci konkurencyjne.

Więcej szczegółów o nagrodach oraz zasadach zbierania punktów znajdą Państwo na stronie http://www.lotosnavigator.pl/

Wsparciem dla komunikacji III edycji Navigatora będzie m.in. emisja 30-sekundowego spotu radiowego. Pojawi się on na falach ogólnopolskich rozgłośni – RMF FM, Radia ZET oraz Trzeciego Programu PR. Dodatkowo reklamę Navigatora usłyszymy także na antenie lokalnych rozgłośni, zrzeszonych w ramach tzw. Drapacza Chmur, należą do nich m.in. Radio Eska, Vox, czy Radio Wawa. Spot radiowy jaki i całą kreację do III edycji programu premiowego LOTOS Paliwa przygotowały wspólnie z agencją Testardo Gram, laureatem tytułu Agencja Reklamowa Roku 2006 oraz zdobywcą wielu wyróżnień za efektywność przeprowadzanych kampanii na konkursach Effie. Kampanię radiową zaplanował Dom Mediowy OMD.

źródło/autor: Grupa LOTOS S.A.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu