ExpertSender wyśle 50 milionów e-maili do amerykańskich internautów

ExpertSender, platforma oferująca zaawansowane usługi e-mail marketingowe w Polsce i USA, zapowiada obiecujące efekty kampanii mailingowych. Tylko do końca kwietnia 2010 ExpertSender wyśle 50 mln wiadomości adresowanych do amerykańskich internautów oraz 2 mln zindywidualizowanych ofert i newsletterów dla rodzimych korporacji.

Plany na kolejne kwartały są jeszcze bardziej ambitne. W ciągu roku ExpertSender zamierza osiągnąć łączny wolumen wysyłek na polskim i amerykańskim rynku wielkości pół miliarda e-maili miesięcznie.

– Korzystamy z zaawansowanego technologicznie, a zarazem elastycznego systemu, co jest istotnym atutem w prowadzeniu skomplikowanych kampanii e-mail marketingowych. Codziennie wysyłamy bardzo dużą liczbę spersonalizowanych wiadomości elektronicznych. Co najważniejsze, każda z nich jest dostosowana do oczekiwań indywidualnego odbiorcy – mówi Krzysztof Jarecki, Szef Marketingu ExpertSender.

Atrakcyjność usługi ExpertSender doceniają korporacje oczekujące gwarancji efektów zaplanowanych kampanii marketingowych. Platforma ExpertSender daje, oprócz zaawansowanej indywidualizacji treści i wydajnej wysyłki, możliwości m. in. badania zainteresowań odbiorców, a także szczegółowe raportowanie skuteczności kampanii – od monitoringu ich przebiegu, po dostarczenie wiadomości do skrzynki Inbox.

ExpertSender udostępnia klientom paletę szczegółowych informacji analitycznych on-line pozwalających określić, kto z adresatów otworzył e-mail, kliknął na znajdujący się w nim link i był najbardziej zainteresowany przedstawioną ofertą.

Efektywność działań i dynamiczny rozwój ExpertSender dostrzegli też inwestorzy. Od marca właścicielem i operatorem serwisu jest firma technologiczno-konsultingowa 3XR Sp. z o. o. obejmująca mecenatem obiecujące projekty IT.

Wspólne plany rozwojowe, w tym dalsze osiągnięcia marketingowe platformy można śledzić na stronach: http://www.expertsender.com i http://www.expertsender.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu