Smart AdServer podpisał kolejny polski kontrakt

Do grona klientów francuskiego dostawcy rozwiązań adserwerowych Smart AdServer dołączyła sieć reklamowa Grupa Społeczności.pl, skupiająca kluczowe serwisy społecznościowe na polskim rynku.

Społeczności.pl to pierwsza w Polsce społecznościowa sieć reklamowa. Należą do niej tak popularne serwisy jak: Fotka.pl, Grono.net, Goldenline.pl, Świstak.pl, Demotywatory.pl czy też Szafa.pl. Grupa skupia łącznie jedenaście serwisów społecznościowych, posiadając ponad 8 mln realnych użytkowników miesięcznie i 1,6 mld odsłon.

Wdrażana platforma Smart AdServer dostarczy kompleksowej i płynnej obsługi procesu emisji reklam na serwisach wchodzących w skład sieci. Rozwiązanie wyróżnia krótki czas programowania emisji reklamy (średnio 30 sekund na jedną kampanię), optymalizacja dostępu do najnowszych danych na platformie adserwera, a także bogata biblioteka skryptów „rich-media”. W standardzie dostępna jest również funkcja „post-click tracking” oraz kwartalny upgrage systemu.

– Jednym z kluczowych założeń leżących u podstaw działalności Biura Reklamy Społeczności.pl jest wysoka jakość obsługi klienta. Nieodłącznym elementem przyjętej przez nas strategii jest odpowiednio zaawansowana technologia umożliwiająca bieżącą optymalizację procesów sprzedażowych. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z doświadczonym dostawcą technologii adserwerowej. Oferowane przez Smart AdServer rozwiązania umożliwią nam dopasowanie wszystkich narzędzi do naszych potrzeb, spełniając tym samym oczekiwania naszych klientów. – mówi Joanna Nieminuszczy, Sales Director Społeczności.pl. – Smart AdServer dostarczy nam kompleksowego wsparcia w zakresie planowania oraz obsługi wszystkich reklam emitowanych w ramach sieci. Dzięki temu będziemy mogli efektywniej realizować kampanie na wszystkich serwisach należących do grupy, co wkrótce przełoży się na ciekawszą ofertę reklamową i dodatkowe benefity dla naszych klientów – dodaje Joanna Nieminuszczy.

Umowa podpisana z Grupą Społeczności.pl na dostarczenie usług dedykowanych dla internetowych sieci reklamowych to kolejny kontrakt Smart AdServer na polskim rynku, gdzie wśród użytkowników swoich produktów spółka wymienia choćby takiego giganta jak Axel Springer Polska.

Firma dynamicznie rozwija swoją działalność na terenie Polski, a także potwierdza kolejnymi kontraktami swoje plany ekspansji na rynki CEE.

– Miesiąc temu Smart AdServer zainicjował swoją obecność na bułgarskim rynku reklamy internetowej, podpisując kontrakt z Netinfo.bg. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że właśnie Netinfo.bg jest naszym pierwszym klientem w Bułgarii. Ta firma jest liderem rynku i zawsze wyznaczała trendy dla reszty graczy. Nie bez znaczenia jest także fakt, że Netinfo.bg należy do Sanoma International, z którym prowadzimy obecnie zaawansowane rozmowy na Ukrainie i w Rosji. – mówi Jakub Oleksy, Business Development Manager CEE w Smart AdServer.

źródło/autor: Smart AdServer

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu