Blomedia rozbudowuje dział sprzedaży

W związku z dynamicznym rozwojem firmy z początkiem kwietnia br. do działu sprzedaży sieci blogów Blomedia dołączyło dwóch nowych pracowników.

Igor Wójcik będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży produktów reklamowych Blomedia. Do jego obowiązków będzie należała współpraca z domami mediowymi oraz klientami bezpośrednimi.

Wójcik z branżą internetową związany jest od ponad 10 lat, w tym czasie związany był m.in. z serwisem ogłoszeniowym Trader.pl oraz portalem Gazeta.pl Przez ostatnie dwa lata pracował w Polsat Media jako kierownik sprzedaży w dziale internetowym.

Do obowiązków Marcina Nowaka należała będzie sprzedaż powierzchni reklamowej klientom bezpośrednim.

Marcin Nowak pracuje na stanowiskach związanych ze sprzedażą od 10 lat.

Wcześniej współpracował z Burda Media, gdzie zajmował się sprzedażą powierzchni reklamowej do tytułów z segmentu IT Interactive.

źródło/autor: Blomedia

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu