Active Pharma i Konsylium24.pl nawiązały współpracę

Active Pharma, specjalizująca się w realizacji rozwiązań z zakresu farmamarketingu, nawiązała współpracę z serwisem Konsylium24.pl – największą internetową społecznością lekarzy w Polsce.

Konsylium24.pl to serwis dedykowany lekarzom. Jest dostępny jedynie dla zweryfikowanych lekarzy, którzy na jego łamach dyskutują o problemach klinicznych, problemach środowiska, konferencjach medycznych. To potężna baza wiedzy dla specjalistów medycznych, którzy poszukują w Internecie informacji przydatnych w ich codziennej praktyce zawodowej, a także miejsce, w którym mogą podzielić się swoją opinią w zakresie wybranego tematu z innymi lekarzami (ponad 13 000 zgłoszonych zagadnień, ponad 270 000 porad i komentarzy). W serwisie zarejestrowało się już ponad 18,000 polskich lekarzy.

Głównym celem współpracy obu firm jest poszukiwanie nowych rozwiązań z zakresu komunikacji z lekarzami, wpisujących się w marketingową strategię pull, angażujących uwagę odbiorców–lekarzy, skupionych wokół serwisu Konsylium24.pl.

Radosław Marter (Wiceprezes Active Pharma) podsumowuje planowane działania następująco: „Obserwując trendy związane z komunikacją branży farmaceutycznej w sieci, można zauważyć, że lekarze są coraz bardziej aktywnymi użytkownikami internetu, którzy tworzą własną społeczność online oraz chcą i potrafią angażować się w jej życie. Czują potrzebę wzajemnego komunikowania się w Internecie, wymiany poglądów i doświadczeń – dzięki temu doskonalą swoją wiedzę.

Aby lepiej dopasować przekaz kierowany do lekarzy i podnieść efektywność działań, postanowiliśmy nawiązać współpracę z serwisem Konsylium24.pl, oferującym niestandardowe formy promocji, które uatrakcyjniają przekaz. Dzięki naszym działaniom firma farmaceutyczna będzie miała okazję wejść z przekazem bezpośrednio między użytkowników medycznego forum (zaangażować uwagę lekarzy, poznać i zbadać opinie związane z poruszaną problematyką)”.

źródło/autor: Active Pharma

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu