Przejdź do treści

Wawelskie Smoki w sześciu kształtach od marki Lajkonik

Ogólnopolska kampania marketingowa nowych krakersów Wawelskie Smoki z portfolio Lajkonika ruszy na początku kwietnia w mediach oraz punktach sprzedaży. Produkt z linii Junior pojawił się na rynku z okazji tegorocznego jubileuszu 100-lecia powstania zakładu produkcyjnego firmy w Skawinie.

Kampania wspierająca sprzedaż Wawelskich Smoków rozpocznie się 5 kwietnia i potrwa do 23 maja. W ramach działań zostaną przeprowadzone aktywności reklamowe w mediach (kampania telewizyjna od 5 kwietnia) oraz przygotowane materiały POS i akcje promocyjne w punktach sprzedaży. Całość obchodów związanych z jubileuszem fabryki w Skawinie przygotowała agencja marketingu zintegrowanego TEQUILA\Polska. Za działania w mediach związane z obchodami odpowiada agencja Q&A Consulting.

Krakersy Wawelskie Smoki są skierowane głównie do dzieci, dlatego posiadają łagodny smak i delikatną, kruchą formę w zabawnych kształtach 6 smoków. Produkt jest wypiekany z mąki najlepszej jakości, według tradycyjnej receptury i nie zawiera konserwantów. W trosce o zdrowie najmłodszych konsumentów zawiera mniejszą w porównaniu z innymi krakersami marki zawartość soli. Nowość jest dostępna we wszystkich kanałach sprzedaży.

Lajkonik to najczęściej nagradzana marka z segmentu słonego pieczywa w Polsce. Przez konsumentów jest doceniana za smak, wysoką jakość produktów oraz wierność polskiej tradycji wypieku.

źródło/autor: Q&A Consulting