On Board PR Ecco Network rozpoczęła realizację nowej globalnej kampanii dla firmy Bosch-Elektronarzędzia. Projekt ma na celu budowanie znajomości 8 nowych elektronarzędzi z linii niebieskiej tzn. dla profesjonalistów i potrwa do końca 2010 roku.
On Board PR Ecco Network we współpracy z niemiecką agencją Jeschenko MedienAgentur Berlin GmbH jest odpowiedzialny za koordynację międzynarodowej kampanii promującej elektronarzędzia Bosch Blue dla Profesjonalistów. Tegoroczne działania PR mają na celu wsparcie komunikacyjne wprowadzenia na rynek 8 nowych produktów.
Kampania została podzielona na trzy etapy: media relations budujące znajomość nowych produktów niebieskiej linii, Tool Box – obejmujący między innymi prezentację case studies z całej Europy i testy produktów, oraz działania wokół Bosch ProTeam – interaktywnej platformy dla ekspertów i specjalistów rynku budowlanego. W ramach tego projektu profesjonaliści będą mieli możliwość aktywnego testowania i opiniowania nowych elektronarzędzi z niebieskiej linii. Relacje z testów zobaczymy on-line m.in. na You Tube i w mediach społecznościowych.
W On Board PR Ecco Network wszystkie etapy kampanii zrealizuje zespół Doroty Ciszek, który dla firmy Bosch od 2003 prowadził projekty komunikacyjne dla niebieskiej i zielonej linii elektronarzędzi, m.in. House of Bosch.