Tomek Pisanko nowym strategiem Grey Group

przez | 08/04/2010

Tomasz Pisanko dołączył do Grey Group jako New Business Developer & Strategic Planner. Do jego zadań należeć będzie wsparcie działu strategii Grupy w projektowaniu kampanii 360O oraz pozyskiwanie nowych Klientów.

„Branżę reklamową w Polsce czeka teraz silne odbicie po okresie recesji. Dlatego wciąż podejmujemy dynamiczne i intensywne działania w celu zdobycia jak największego obszaru odbudowującego się rynku. Tomek Pisanko będzie bezpośrednio przed Zarządem Grey Group odpowiadał za wsparcie i koordynację procesów New Business na rzecz agencji wchodzących w skład Grupy. Wierzę, że jego wieloletnie doświadczenie, poparte sukcesami, będzie bardzo twórczym i pozywanym wkładem w rozwój naszej aktywności.” – mówi Rafał Baran, CEO Grey Group.

Tomasz Pisanko ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu kompleksowych strategii reklamowych. Przez cztery ostatnie lata zarządzał działem strategii w agencji Scholz & Friends Warszawa, pracując na rzecz takich marek jak PKO BP, Daimler–Chrysler, Tchibo, Pfeifer und Langen, Imperial Tobacco, Frito Lay, Germanos czy Netia. Wcześniej pracował jako strateg w agencjach Scholz and Friends International Berlin oraz Lowe GGK. Posiada bardzo szerokie kompetencje w obsłudze marek ze wszystkich sektorów rynku, ze szczególnym uwzględnieniem branży motoryzacyjnej i FMCG.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.