Przejdź do treści

NEO24.PL i Hestia ubezpieczają zakupy on-line

NEO24.PL wprowadza kolejne udogodnienia dla klientów! Sklep proponuje dwa nowe rozwiązania umożliwiające przedłużenie gwarancji producenta lub ubezpieczenie zakupionego sprzętu. Obie usługi dostępne są dla konsumentów odbierających przesyłkę za pośrednictwem jednego z trzynastu Punktów Wydań Osobistych zlokalizowanych w całej Polsce.

Tuż po uruchomieniu usługi Paczkomaty 24/7, dzięki której klienci mogą sami decydować o porze i miejscu odbioru przesyłki, NEO24.PL wprowadza dalsze udogodnienia, tym razem skierowane do osób korzystających z Punktów Wydań Osobistych.

Dzięki Przedłużonej Gwarancji (na rok, dwa lub trzy lata) klienci chronią zakupione przez siebie produkty znacznie dłużej niż wskazuje na to gwarancja producenta. Przedłużoną gwarancję można uzyskać do 60 dni od daty zakupu sprzętu w PWO.

Dodatkowo, dzięki umowie z Grupą Ergo Hestia, NEO24.PL oferuje klientom całkowitą ochronę zakupionych produktów. Wybór pełnego zakresu usług gwarantuje klientom ubezpieczenie towaru od niebezpiecznych wypadków, np. zalania czy upadku z wysokości.

– NEO24.PL współpracuje z najbardziej znanymi i cenionymi markami. W naszych działaniach, m. in. poprzez „Przedłużoną gwarancję”, staramy się wyjść poza schemat funkcjonowania tradycyjnych e-biznesów. Wprowadzane udogodnienia mają na celu kompleksowe zabezpieczenie klienta przed możliwymi nieprzyjemnościami związanymi z codziennym użytkowaniem sprzętu. Dzięki takim rozwiązaniom mamy pewność, że konsument kupujący w NEO24.PL, oprócz produktu w niezwykle atrakcyjnej cenie, otrzyma ofertę usług na europejskim poziomie – mówi Maciej Idzikowski, Prezes Zarządu NEO24.PL.

Nowa oferta NEO24.PL wiąże się z sukcesywnym rozwojem sklepu i systematycznie wprowadzaną rozbudową zakresu usług.

źródło/autor: NEO24.PL