Konkret PR dla CONVERSE – “A Ty co robisz?”

Konkret PR rozpoczął współpracę z marką CONVERSE, którego wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma Amersport. Agencja odpowiada za kompleksowość działań public relations z zakresu budowania wizerunku marki w Polsce, podczas trwania międzynarodowej kampanii „You’re it. You’re up. You’re on.”

CONVERSE to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek obuwia, znana od ponad 100 lat. Jej charakterystyczne logo All Star znane jest na całym świecie. Tegoroczna globalna kampania wizerunkowa „You’re it. You’re up. You’re on.” skierowana jest do młodych ludzi, którzy mają pasje. Idea pytania „A Ty … co robisz?”, które zadaje CONVERSE podczas trwania kampanii, opiera się na promowaniu indywidualizmu i swobodnego wyrażania siebie w artystycznych projektach. W kampanii wystąpiły młode osoby z całego świata, również artystka z Polski.

Kampania public relations dla Converse będzie prowadzona w prasie oraz na portalach internetowych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu