Świat Pampers – kampania zrealizowana przez Grupę Saatchi & Saatchi dla Procter & Gamble

Od początku stycznia prowadzona jest kampania komunikacyjna dla marki Pampers mająca na celu poinformowanie mam o pojawieniu się nowej platformy Świat Pampers www.pampers.pl jak i promowanie tej strony jako nowej jakości wśród portali parentingowych.Agencja zaadaptowała komunikację klienta i zrealizowała kreacje odwołujące się do wielkiej społeczności Pampers: matek dzieci 0-2 oraz kobiet dopiero oczekujących dziecka. Zadawane w kampanii pytania np. „Czy dziecko potrafi rozpoznać tatę po głosie” oraz problemy związane z ciążowymi dolegliwościami i problemami wychowawczymi znajdują swoje rozwiązanie na stronie Świata Pampers, a dzięki zgromadzeniu przez Pampers wielotysięcznej społeczności, każdy rodzic może skonfrontować swoją wiedzę i doświadczenia z innymi.

Kampania ta została zrealizowana w oparciu o kompleksowe działania promocyjne: spot video i reklamy w prasie parentingowej (Saatchi &Saatchi Communications), kreację materiałów POS, projekty advertoriali i naklejek samochodowych (Saatchi & Saatchi Direct), wreszcie działania w Internecie (Saatchi &Saatchi Digital).

Oprócz bannerów w kampanii online wykorzystywany jest także zaadaptowany przez Saatchi & Saatchi Communications spot video w 3 wersjach, który emitowany jest tylko w Internecie.

Pierwszy raz Pampers uczynił Internet wiodącym kanałem komunikacji w kampanii, a promocji platformy internetowej podporządkował pod względem kreatywnym i komunikacyjnym działania reklamowe w innych mediach.

Za działania w Internecie odpowiedzialna jest Saatchi & Saatchi Digital (agencja interaktywna z grupy Saatchi & Saatchi).

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu