POS Media Poland dla PUMA

Love Equals Football – pod takim hasłem 1 kwietnia br. rusza prowadzona w ramach kampanii wizerunkowej PUMA „L = F” akcja promocyjna dla PUMA zorganizowana przez POS Media Poland.

PUMA chcąc wzmocnić swój przekaz zdecydowała się na reklamę w segmencie edukacyjnym uznając, że dotarcie do młodzieży w miejscu, w którym spędzają dużo czasu i co najważniejsze, nie są zasypywani innymi komunikatami, jest bardzo ważne.

W kampanii będącej znaczącym wsparciem dla działań internetowych wykorzystano prestiżowe nośniki firmy POS Media Poland typu bulletin board, których rozmieszczenie gwarantuje doskonałą zauważalność plakatów PUMA ukazujących emocjonalną stronę piłki nożnej.

Akcja, która potrwa do 30 kwietnia br. i obejmie swym zasięgiem szkoły średnie w wyselekcjonowanych miastach na terenie Polski.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

źródło/autor: POS Media

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu