Nowy logotyp, nowy layout, nowy dyrektor zarządzający w Han Bright

Firma Han Bright na co dzień zajmująca się tworzeniem projektów internetowych dla rodziców z dziećmi – Ciufcia.pl, Zosiaikevin.pl, Tajemniczakuchnia.pl uruchomiła swoją nową stronę internetową (www.hanbright.com).

Nowy serwis zawiera niezbędne informacje o firmie, pressbox, opisy projektów i jest adresowany do partnerów biznesowych, handlowców, akcjonariuszy, inwestorów, dziennikarzy oraz wszystkich ciekawskich i zainteresowanych zmienianiem świata na lepsze. Serwis charakteryzuje przejrzysty układ strony, intuicyjna nawigacja i nowoczesna grafika, utrzymana w dziecięcych klimatach.

Wraz z nowym layoutem powstało nowe logo, którego symbolem graficznym jest imitująca naszywkę gwiazdka w kolorze czerwonym. Ma ona znaczenie symboliczne i nawiązuje do hasła firmy „we create for children who make the word better”.

Dopełnieniem zmian w Han Bright jest nominacja Wojtka Follprechta na dyrektora zarządzającego firmy. Follprecht od pięciu lat zasila firmę, będąc do tej pory jej dyrektorem kreatywnym i project managerem.

Znaczące zmiany w Han Bright świadczą o szybkim rozwoju firmy, wyznaczaniu nowych kierunków i osiąganiu wyznaczonych celi.

źródło/autor: Han Bright