Liczba kas oferujących usługę VIA – Moje Przekazy zbliżyła się do tysiąca

Przed świętami rośnie zainteresowanie dogodnymi formami transferów pieniężnych do Polski. Jednym ze sposobów na przekazanie bliskim gotówki jest usługa VIA – Moje Przekazy. Za jej pośrednictwem przesłano już ponad 2 miliony złotych, zaś liczba kas sklepowych, w których odebrać można przekazy, zbliżyła się do tysiąca.

VIA – Moje Przekazy oferowana jest od 2009 roku przez BillBird SA – właściciela największej w Polsce terminalowej sieci płatności VIA – oraz światowego potentata na rynku transferów MoneyGram. Dynamiczny rozwój VIA – Moje Przekazy wskazuje, że usługa spełnia oczekiwania klientów szukających sposobu na regularny przesył pieniędzy (do równowartości 600 euro), które adresaci odbiorą w złotówkach blisko swojego miejsca zamieszkania. Dzięki VIA – Moje Przekazy pieniądze można wypłacić przy okazji zakupów, co ma szczególne znaczenie w okresie przedświątecznym. Obok prostoty i szybkości BillBird i MoneyGram gwarantują dobry kurs wymiany, zbliżony do kursu NBP oraz pełne bezpieczeństwo transferu.

Aby przekazać pieniądze za pomocą VIA – Moje Przekazy należy zgłosić się do agencji MoneyGram w jednym ze 190 krajów, w których firma ma swoich przedstawicieli. Do wypełnienia na miejscu jest zaledwie jedna strona formularza. Nadawca otrzymuje dokładną informację o kwocie w złotówkach, która zostanie wypłacona adresatowi. Po wprowadzeniu transakcji do systemu wygenerowany zostaje specjalny numer referencyjny transakcji, który należy przekazać (np. za pomocą maila lub SMS) osobie wypłacającej gotówkę w Polsce. Uwaga: do 14 maja trwa promocja MoneyGram dla Polaków mieszkających i pracujących w Szwecji – koszt transferu wynosi w tym czasie 75 SEK.

Odbiór gotówki jest równie prosty. W ciągu 10 minut od nadania można wypłacić przekaz w jednej z setek kas zlokalizowanych w sklepach osiedlowych, sieciach Avans, Lukas, wybranych sklepach PSS Społem i Biurach Obsługi Klienta zakładów energetycznych na terenie Polski. Odbiorca przychodzi do dowolnej placówki z dostępną usługą VIA – Moje Przekazy i podaje kasjerowi numer referencyjny razem z dowodem osobistym. Dane wprowadzane są do terminala i weryfikowane przez MoneyGram. Po udanej weryfikacji z kasy sklepowej wypłacana jest odpowiednia kwota, bez żadnych ukrytych czy dodatkowych prowizji.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu