K•Swiss rozpoczyna światową kampanię wizerunkową wiosna 2010

By | 30/03/2010

K•Swiss, sportowa marka z Kalifornii, tej wiosny rozpoczyna nowy rozdział w swojej historii, uaktualniając i umacniając swoje prawdziwie kalifornijskie dziedzictwo poprzez wprowadzenie nowej światowej marki. Celem K•Swiss jest zakomunikowanie kalifornijskich korzeni za pomocą radosnego czerpania zadowolenia zarówno ze sportowego zacięcia, jak i lifestylowych dążeń kampanii pod hasłem „Samych wspaniałych dni”. Jak sugeruje tytuł, każdy element interaktywnej kampanii to opowieść o idyllicznych dniach w Kalifornii. Kampania, prowadzona za pomocą kilku kanałów komunikacji – telewizji, prasy oraz elementów interaktywnych – rozpoczęła się w Stanach Zjednoczonych w poniedziałek, 15 marca 2010 r. spotami telewizyjnymi, które będą emitowane przez cztery tygodnie w ESPN, ESPN2, ESPNNews, MTV, MTV2, MTVU, Fox Sports, Comedy Central i kilku innych udostępnionych platformach.

– “Stworzyliśmy naszą najlepszą dotychczasową kolekcję butów i odzieży sportowej do biegania, trenowania, grania w tenisa i wyznaczania pewnych lifestylowych trendów, przeznaczoną zarówno dla aktywnych sportowców, jak i entuzjastów produktów światowej klasy” – powiedział David Nichols, wiceprezes K•Swiss. – “Chcemy przypomnieć ludziom o naszych kalifornijskich korzeniach, sięgających 1966 roku, i zachęcić ich do szukania radości w życiu i sporcie. I nie chodzi tu tylko o wygrywanie, lecz o radość z działania w danym momencie.”

Przy projekcie dotyczącym strategii kampanii K•Swiss współpracował z renomowaną agencją kreatywną, biorąc również udział w produkcji spotów telewizyjnych, reklam prasowych i kontentu cyfrowego dostępnego online. Oba zespoły wspólnie wypracowały silny punkt widzenia na sportową kulturę Kalifornii: bawić się na luzie, nie brać wszystkiego zbyt serio, być kreatywnym i coraz mocniej to kochać. Głównym celem kampanii jest celebrowanie radości ze sportu i pokazanie nastawionego na zabawę kalifornijskiego stylu gier i sportu.

W kampanii biorą udział typowi kalifornijscy entuzjaści sportu oraz światowej sławy sportowcy używający produktów K•Swiss, pokazani w ich naturalnym środowisku. Tematy odzwierciedlają rozgrzewkę, sportowe zmagania, zwycięstwa i/lub zadowolenie z używania produktów K•Swiss – butów do biegania K-Ona oraz Tubes, butów tenisowych Defier, odzieży sportowej Classic i innych wybranych modeli. W ogłoszeniach widnieją nazwiska znanych sportowców:

K•Swiss dla triatlonistów: Chris Lieto, Luke McKenzie, Terenzo Bozzone

K•Swiss dla tenisistów: Bob & Mike Bryan, Sam Querrey, Vera Zvonareva

Profesjonalni pingpongiści: Soo Yeon Lee, Wally Green

Profesjonalni deskorolkarze: Greg Lutzka

Aby zrealizować spoty telewizyjne K•Swiss nawiązał współpracę z reżyserem filmowym z Los Angeles, Keithem Schofieldem. Schofield reżyserował już filmy reklamowe, między innymi dla McDonald’s i Minnesota Timberwolves. Ostatnim jego dziełem jest udana kampania wiralowa z okazji 30-lecia firmy Diesel. Stałym fotografem kampanii był Mike Piscitelli, który ilustrował publikacje o Dazed & Confused, Another oraz i-D. Reżyserował też wideoklipy muzyczne dla Iggy Popa, Linkin Park i The Walkmena, a także wyreżyserował letnią kampanię SoCal dla MTV, zdobywając Klubową Nagrodę Dyrektorów Kreatywnych. K•Swiss i agencja 72andSunny wybrały optymistyczną interpretację utworu California Sun zespołu The Ramones jako muzyczny akompaniament dla czystej, żywiołowej radości będącej przesłaniem kampanii.

– “K•Swiss to kalifornijska marka” – powiedział Matt Jarvis, dyrektor zarządzający i strategiczny agencji 72andSunny. -“Idea Samych wspaniałych dni powstała ze związku zabawy i sportu w Kalifornii.”

Zgodnie z kalifornijskim duchem K•Swiss, zdjęcia do kampanii wykonano w charakterystycznych miejscach – Venice Beach, Santa Monica Beach, Santa Monica Pier, Long Beach oraz Hollywood Boulevard.

Wyłącznym dystrybutorem marki K-Swiss w Polsce jest firma We Global Distribution www.weglobaldistribution.pl

http://www.californiasportscompany.com/?utm_source=Mailing+Lijst&utm_medium=email&utm_campaign=Kswiss+%7C+17+maar+2010 – link do filmów z kampanii

źródło/autor: K•Swiss