Agencja PR Grass Roots z Xevin Investments

przez | 30/03/2010

Agencja PR Grass Roots rozpoczęła współpracę w obszarze obsługi PR z Xevin Investments. Agencja obecnie zajmie się obsługą nowo powstałej spółki Interactive Research Center, która powstała wskutek przeobrażenia projektu naukowego Wyszukali.pl

Wyszukali.pl, stworzony przez młodych, polskich naukowców, zajmuje się badaniami opartymi na technologii crawling’u semantycznego w Internecie. Jest to metoda śledzenia zmian i trendów w treściach analizowanych domen. Zebrane dane pozwalają na dokonywanie bardzo przydatnych analiz opinii internautów na temat marek, produktów, osób publicznych, czy zjawisk społecznych.

“We współpracy z Interactive Research Center Sp. z o.o. widzimy szansę dla naszej agencji. Obecnie PR ulega dynamicznym przeobrażeniom. Agencja nie jest już tylko rodzajem tuby, która formatuje informacje i kieruje je do określonej grupy mediów. Nowoczesny PR musi brać pod uwagę konieczność komunikacji z odbiorcami w Internecie, którzy natychmiast reagują na kierowaną do nich komunikację. W związku z tym istnieje konieczność bieżącego monitorowania nie tylko ilości komunikatów i ich powieleń, ale przede wszystkim impactu jaki daje konkretny przekaz. Jednocześnie możliwość śledzenia wpływu konceptów komunikacyjnych na sposób w jaki postrzegane są firmy i marki daje wielką nadzieję dla całej branży. Działalności Grass Roots od początku towarzyszy misja by traktować politykę komunikacyjną firmy jako nierozłączny element strategii zarządzania. W związku z tym nieustannie poszukiwaliśmy rozwiązań, które wpisują nasze projekty informacyjne w cele biznesowe firm i jednocześnie pozwalają cieszyć się mierzalnymi efektami kampanii informacyjnych, ich wpływem na sprzedaż i postrzeganie brand’ów. Rozpoczęta z IRCenter Sp. z o.o. współpraca z całą pewnością będzie dwustronna. Wspierając nową spółkę w tworzeniu polityki komunikacyjnej chcemy wziąć udział w procesie tworzenia nowych narzędzi badawczych, które naszym zdaniem zrewolucjonizują rynek PR” – mówi Agnieszka Włodarczyk, Dyrektor Zarządzający Grass Roots.

źródło/autor: Grass Roots

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.