San Markos wśród najlepszych na świecie

przez | 26/03/2010

San Markos, jako jedyna agencja reklamowa z Polski, otrzymała wyróżnienie w The Intercontinental Advertising Cup – jednym z największych na świecie konkursów reklamowych. W konkursie mogą brać udział jedynie projekty, które już wcześniej zostały nagrodzone w regionalnych konkursach reklamowych, takich jak europejski Golden Drum, azjatycki Pacific’s ADFEST, czy ibero-amerykański FIAP.

Wyróżnienie w kategorii „Best of Products and services – Best of travel, tourism and transport” agencja San Markos otrzymała za projekt „Kumpel z Przeszłości. 1944 Live”. Tym samym znalazł się on w gronie najlepszych projektów reklamowych z całego świata, docenionych przez międzynarodowe jury festiwalu. Wśród nominowanych projektów były m.in. takie kampanie jak: Worlds First Ephemeral Museum zrealizowany przez Leo Burnett Lisboa dla Pampero Rum Diageo, czy Khede Kasra również zrealizowany przez agencję z tej sieci – Leo Burnett Beirut dla Beirut Women Empowerment Program Hariri Foundation, które również zostały nominowane w kategorii „Best of Products and Services”.

Nominacja w The Intercontinental advertising Cup, to już kolejne wyróżnienie przyznane projektowi „Kumpel z Przeszłości” zarówno na polskich, jak i międzynarodowych festiwalach reklamowych. Wcześniej projekt zdobył tak prestiżowe nagrody jak: Srebrny Bęben na festiwalu reklamowym Golden Drum, srebrną nagrodę Silver Spotlight Award, dwie statuetki Złoty Spinacz 2009, trzy Złote Orły i Grand Prix konkursu, jak również główną nagrodę w konkursie Epica Award 2009. Ostatnio otrzymał on również nominację w konkursie Impactor 2009, w kategorii Kampania Społeczna Roku 2009 oraz został nagrodzony w ogólnopolskim konkursie na najbardziej oryginalne przedsięwzięcia realizowane w Internecie w 2009 roku – „Internetowa 5”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.