Ruszyła kampania reklamowa Stolbud Włoszczowa

przez | 23/03/2010

Firma Stolbud Włoszczowa zaplanowała na rok 2010 promocję marki pod hasłem „Otwórz się na przyjazne ceny”.  Najnowsza kampania włoszczowskiego producenta ma na celu popularyzowanie stolarki drewnianej. Wybrane produkty objęte promocją dostępne są teraz w nowych, przyjaznych cenach.

Stolbud Włoszczowa (www.stolbud.pl) to jeden z wiodących producentów stolarki okiennej i drzwiowej,  działający na rynku od ponad 40 lat.  Innowacje techniczne i technologiczne a także unowocześnienie procesów produkcyjnych pozwoliły na połączenie tradycji z nowoczesnością. Stałe poszukiwanie nowych inspiracji wyznacza kierunek rozwoju firmy i sprawia, ze jej produkty są coraz chętniej kupowane. Każdego roku oferta włoszczowskiego producenta poszerzana jest o nowe produkty, dopasowane do zmieniających się trendów i wymogów rynku.

– Stolarka otworowa wykonana z drewna cieszy się niesłabnącą popularnością ze względu na swój niepowtarzalny urok i elegancki wygląd. Niestety nadal jest postrzegana jako produkt ekskluzywny, a tym samym dosyć drogi.  Chcielibyśmy przekonać potencjalnych klientów, że jesteśmy w stanie zaoferować im wysokiej jakości produkty w stosunkowo niskich cenach – mówi Katarzyna Skiba z biura promocji Stolbud Włoszczowa.

Ideą kampanii jest dotarcie do jak największej grupy klientów. Grupa docelowa obrana przez włoszczowskiego producenta, to klienci  ceniący najwyższą jakość produktu, nowoczesny design i przede wszystkim przyjazne ceny. Strategia firmy ma na celu przedstawienie przemyślanej kreacji produktowej i pokazanie korzyści wynikających z zakupu wyrobów tego producenta. Kampania reklamowa Stolbud Włoszczowa realizowana jest za pomocą nośników mediowych, takich jak prasa i internet. Firma zaplanowała liczne publikacje w najbardziej poczytnych tytułach prasy ogólnobudowlanej, poradnikowej i wnętrzarskiej oraz na popularnych portalach branżowych i wykończeniowych.